Vraag

seks met stiefneef

  • 8 June 2024
  • 7 reacties
  • 1021 Bekeken

Badge

Ik (14) en mijn stiefneef waren eens samen gta aan het spelen bij zijn huis toen hij naar de stripclub ging. We zijden allebei dat onze piemel stijf was en lieten hem aan elkaar zien. We vonden het allebei erg fijn en begonnen aan elkaars piemel te komen terwijl we naast elkaar zaten in de zetel. Dit ging later verder naar waar we naar boven zijn gegaan en voor het eerst onze broek volledig naar beneden trokken. Het was zo opwindend dat we elkaar anaal hebben genomen en we vonden het allebei erg fijn. We hebben elkaar al meerdere keren geneukt en ik vroeg mij af of iemand anders dit al heeft gedaan. Wat is ook fijn vind is dat hij mij complimenten geeft over mijn piemel omdat die veel groter is als die van hem. Ik vind zijn kleine piemeltje wel schattig… is dit gay?


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Neen hoor dit is niet gay ik doe dit ook bij men vriend

Reputatie 5
Badge +3

Hoi.

als het waar is, dan is het in princiepe gewoon expirimenteren en dus gewoon normaal. Het is wel gay ja wat ook helemaal niks uit maakt natuurlijk.  Als jullie dit beide fijn vinden moeten jullie vooral doorgaan.

 

groetjes

Reputatie 3
Badge +1

Dit is niet heel straight om te doen, maar als je je aangetrokken voelt tot meisjes, kan het ook bi(curious) zijn. En met gay zijn is niks mis!

Reputatie 6
Badge +4

Heb ik ook al gedaan en nee het is niet gay maar hoe oud is hij?

Reputatie 3
Badge +1

Is dat gay? Behoorlijk gay zou ik zeggen. 

Maar dat jullie zomaar hopla ineens geneukt hebben lijkt mij toch wel raar, want anaal lukt niet zomaar he daar is volgens mij voorbereidend werk voor nodig want een piemel steek je niet zomaar effe droog in een kont. Leg uit? 

Dus eigelijk geloof ik er niet zo veel van sorry

Er zijn ook al zoooveel dezelfde forum onderwerpen van seks met neef, nicht, zuster, broer, stiefmensen enz. 

Badge

Ik (14) en mijn stiefneef waren eens samen gta aan het spelen bij zijn huis toen hij naar de stripclub ging. We zijden allebei dat onze piemel stijf was en lieten hem aan elkaar zien. We vonden het allebei erg fijn en begonnen aan elkaars piemel te komen terwijl we naast elkaar zaten in de zetel. Dit ging later verder naar waar we naar boven zijn gegaan en voor het eerst onze broek volledig naar beneden trokken. Het was zo opwindend dat we elkaar anaal hebben genomen en we vonden het allebei erg fijn. We hebben elkaar al meerdere keren geneukt en ik vroeg mij af of iemand anders dit al heeft gedaan. Wat is ook fijn vind is dat hij mij complimenten geeft over mijn piemel omdat die veel groter is als die van hem. Ik vind zijn kleine piemeltje wel schattig… is dit gay?

 

 

nee denk ik je kan het toch gewoon vinden ,en ja ik heb meerder x het gedaan zelfs met me beste vriendin en ook een x met me docent en nog een keer met een leerling  

Badge

nee

Reageer