seks met stief nicht

  • 12 February 2023
  • 6 reacties
  • 1692 Bekeken

Badge

Ja de titel is raar maar ik wil seks met mijn stiefnicht ze is kaulo knap en heeft 1 tering dikke kont heeft iemand misschien tips om haar over te halen om met mij te neuken


6 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Doe maar gewoon niet. Het is nooit een goed idee om seks te hebben binnen een familie!

Badge

Het is mijn stiefnicht dus technisch gezien is het Oké

Reputatie 6
Badge +12

Het is mijn stiefnicht dus technisch gezien is het Oké

Op die manier wel ja. Het kan echter wel leiden tot spanningen en rancune in de familie. Je zult ook nooit meer op dezelfde manier naar elkaar kijken, denk ik. Wat als je ouders het ontdekken? Dan zullen ze niet al te blij zijn, dunkt me. Hoe dan ook, ik zou het niet doen.

Reputatie 1
Badge

Ik denk dat je eerst, maar gewoon het rustig moet opbouwen. Bv haar veel complimenten te geven enet haar dingen 1 op 1 doen zoals spelletjes of een film kijken ofzo. Als je er klaar voor bent dan zou ik het vragen, maar met je ouders word wel lastig. Ik weet niet hoe zij daarin staan, maar ik denk dat ze jullie keuze zou respecteren.

Badge

Ik denk dat je eerst, maar gewoon het rustig moet opbouwen. Bv haar veel complimenten te geven enet haar dingen 1 op 1 doen zoals spelletjes of een film kijken ofzo. Als je er klaar voor bent dan zou ik het vragen, maar met je ouders word wel lastig. Ik weet niet hoe zij daarin staan, maar ik denk dat ze jullie keuze zou respecteren.

Dankjewel voor tips

 

Reputatie 1
Badge

Ja geen dank! 

Reageer