Vraag

seks met overig voorvel

  • 5 May 2023
  • 2 reacties
  • 187 Bekeken

Badge

Hoi. Ik ben een jongen, 14 jaar oud en ik heb een vraag over seks. Bij mij komen die dingen al aardig dichtbij en ik en zij zijn er klaar voor alleen ik heb als de penis in slappe conditie is overig voorvel. Als hij stijf is niet alleen ik weet niet of dat erg is voor de seks en ik weet ook niet of ik mijn voorvelletje al terug moet trekken voordat die de vagina ingaat of dat ik hem gewoon stijf moet laten worden en hem er dan in stop. Alvast bedankt voor de reacties!


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Hoi hoi, jongen 15 hier. Ik heb precies hetzelfde en heb al seks gehad. Het maakt niet uit dat je overig voorvel hebt want dan kan je er iets meer mee  kijken wat je fijn vind. Wat ik bv deed is al mn voorvel naar voren en dan de vagina dat als je je pik er dan in duwt dat je gelijk al een stuk verder er in zit. Wat ik ook weleens deed was alles naar achteren en gwn met de eikel maar dat zou ik eerder doen als je al in haar bent geweest want dan is je pik nat en glijd dat beter

 

Hoop dat dit je vraag een beetje heeft beantwoord

 

Groetjes en veel succes

Reputatie 7
Badge +5

Slap gaat ie er toch niet in! Gewoon bij een stijve je velletje naar achteren doen en hem dan erin doen lijkt mij

Reageer