Vraag

seks met oudere mannen

  • 15 December 2022
  • 8 reacties
  • 2544 Bekeken

Badge

Ik ben 13 maar ik heb seks met mannen van 25 en ben extreem geil voor oudere mannen ik heb zelfs seks gehad met mn sport leraar is dat erg? 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Die mannen zijn in dit geval wel strafbaar. Jij bent namelijk veel te jong voor ze om seks mee te hebben. Die sportleraar gaat hier echt grote problemen mee krijgen als dit uitkomt. Dus ja, het is best erg en ik zou er dan ook mee stoppen als ik jou was. Voor jou is het ook niet ok . Het zijn volwassenen en jij bent nog een kind. Dat is geen gezonde relatie.

Badge

uh past dat wel?

 

lijkt me wel lekker

haha

 

nee maar echt dat is strafbaar ga gewoon naar de politie of zo toe

misschien hier even kijken

Reputatie 7
Badge +15

Dit is strafbaar, en worst wettelijk gezien als verkrachting, ook al stem jij toe!

 

het kan zijn dat jij dit fijn, en opwindend vindt, maar dit is abnormaal, bespreek dit met jouw ouders, of mentor/docent! 
 

doe dit, want zij “ hebben meer macht” anders kan je geen nee meer zeggen! 
 

Ik zeg dit voor jou eigen bestwil, mijn nicht had prc hetzelfde! Eerst vond ze het ok, toen wou ze stoppen, maar begon , haar turnleraar haar te verkrachten, zij is  depressief geworden, en heeft een zelfmoord poging gedaan, ze leeft nog, maar staat nog steeds onder  begeleiding van een psychiater, ze heeft een trauma opgelopen, zij is gewoon zichzelf niet meer, het is bij haar uit de hand gelopen… en dit is geen grapje, ik heb het beste met je voor. 
ps, die  turnleraar is opgepakt, wegens verkrachting van zo’n 7 (!) minderjarige  

 

ik heb het beste met je voor 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Valt onder institutionele verkrachting omdat je nog onder de 16 bent. Als het uitkomt kan je sportleraar een jarenlange celstraf krijgen.

Reputatie 7
Badge +15

@Kawai tenshi je hebt gelijk, ik heb het opgezocht;

 

 

 

Op ontucht met een minderjarig kind is een gevangenisstraf gesteld van maximaal 12 jaar wanneer het gaat om een kind dat jonger is dan 12 jaar. Bij ontucht met minderjarige kinderen tussen de 12 en 16 jaar geldt een maximum gevangenisstraf van 8 jaar.

 

dus het is echt strafbaar…. 
groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Hallo Lexi,

Als ik jou was zou ik er nu gelijk mee stoppen want misschien vind je het nu nog leuk of interessant maar later ga je hier 100% zeker anders over denken.

Ook zou ik zeggen als je het met iemand wilt doen dat je het dan doen met iemand waar je echt van houd en die ook van jouw leeftijd is want het is echt niet oke van die mannen dat ze dit met jou doen, zelfs als jij het wil.

Hopelijk heb je hier wat aan (of niet) maar stop er alsjeblieft mee.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Lexiiii heyyy 

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reageer