Vraag

seks met oudere man gehad

  • 12 June 2023
  • 9 reacties
  • 1014 Bekeken

Badge

hoi allen ik ben een jongen van 17 en had niet zo heel lang geleden seks met een oudere man. op dat moment en ervoor twijfelde ik al en leek het me niet zo boeiend om uit te proberen. wat ik nu wel weet is waar m'n interesses liggen en waar niet. hij vond het iig wel leuk (neem ik aan). maargoed, is het raar om dat gedaan te hebben? wat vinden jullie ervan en hebben jullie ervaring er ooit mee gehad? of het willen ervan? 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

dat is illegaal! ook al vind je het fijn en ook al doe je het vrijwillig dan mag het alsnog niet

Badge

dat is illegaal! ook al vind je het fijn en ook al doe je het vrijwillig dan mag het alsnog niet

uhmm nee is legaal mag zelf bepalen wat ik doe met seks, boven 16

Reputatie 7
Badge +7

Klopt wat je zegt, maar het lijkt me toch niet verstandig. Hoe oud is die man überhaupt? 

Badge

Klopt wat je zegt, maar het lijkt me toch niet verstandig. Hoe oud is die man überhaupt? 

uhhh geen idee eigenlijk dacht tussen 30 en 40?

Reputatie 7
Badge +9

dat is illegaal! ook al vind je het fijn en ook al doe je het vrijwillig dan mag het alsnog niet

uhmm nee is legaal mag zelf bepalen wat ik doe met seks, boven 16

het is toch boven de 18 mag je pas seks hebben? in andere topics wordt dat tenminste gezegd.

Reputatie 7
Badge +15

dat is illegaal! ook al vind je het fijn en ook al doe je het vrijwillig dan mag het alsnog niet

uhmm nee is legaal mag zelf bepalen wat ik doe met seks, boven 16

het is toch boven de 18 mag je pas seks hebben? in andere topics wordt dat tenminste gezegd.

Nee, sex is legaal als je allebei 16 of ouder bent. En natuurlijk moeten beide partijen het willen.

Toch? 

maar we gaan off-topic….

 

Om je vraag te beantwoorden @annoniem126; nee, geen ervaring mee. Ik vindt het persoonlijk een te groot leeftijdsverschil… maar het gaat er met name om wat JIJ ervan vond. JIJ hebt het immers gedaan, dus wat vond jij ervan? 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +7

Klopt wat je zegt, maar het lijkt me toch niet verstandig. Hoe oud is die man überhaupt? 

uhhh geen idee eigenlijk dacht tussen 30 en 40?

Ik vraag me eigenlijk af.... Kende je eigenlijk die man?

Liefs x Banaantje 

Badge

Klopt wat je zegt, maar het lijkt me toch niet verstandig. Hoe oud is die man überhaupt? 

uhhh geen idee eigenlijk dacht tussen 30 en 40?

Ik vraag me eigenlijk af.... Kende je eigenlijk die man?

Liefs x Banaantje 

ja ik ken deze man via grindr, keek er is wat keren op en meteen veel mannen die interesse in me hadden

Badge

dat is illegaal! ook al vind je het fijn en ook al doe je het vrijwillig dan mag het alsnog niet

uhmm nee is legaal mag zelf bepalen wat ik doe met seks, boven 16

het is toch boven de 18 mag je pas seks hebben? in andere topics wordt dat tenminste gezegd.

Nee, sex is legaal als je allebei 16 of ouder bent. En natuurlijk moeten beide partijen het willen.

Toch? 

maar we gaan off-topic….

 

Om je vraag te beantwoorden @annoniem126; nee, geen ervaring mee. Ik vindt het persoonlijk een te groot leeftijdsverschil… maar het gaat er met name om wat JIJ ervan vond. JIJ hebt het immers gedaan, dus wat vond jij ervan? 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

uhhh ik ga er niet meer aan terugdenken want heb zelf een sterke mening als het gaat over homoseksuelen en dergelijke en vond het dom van mezelf maar herinner me minder ervan als toen het gebeurde dus vond er niet zoveel aan ook toen ahah 

Reageer