Skip to main content
Vraag

seks met oudere jongen

• 14 maart 2025
  • 2 reacties
  • 532 Bekeken

Heee , 

ummm nou ik zit met iets ik heb gister dus seks gehad met een Vriend van me alleen hij is een stukje ouder dan mij….

hij is 18 en ik ben 14 maar we vinden het allebei okay als we het doen het voelde best fijn en ook een beetje vertrouwd….

nou dat wou ik even kwijt iemand tips ?

2 reacties

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1534 reacties
  • 15 maart 2025

Hoi ​@Waarommoetdit25 ,

We lezen dat je seks hebt gehad met een vriend die 18 is. Als iemand 18 is, is diegene voor de wet een volwassene. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 15 maart 2025

Hoi, ​@Marieke ik vind het elke keer wel heel goed dat u en collega's dit nog even verduidelijken. Duidelijk verhaal en hopelijk leest iedereen dit, want volgens mij zijn er best vaak misverstanden over en leidt dat tot gevaarlijke of grensoverschrijdende situaties. Mooie interventie! 

Groetjes Tartan X 

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen