Vraag

seks met nicht

  • 11 November 2023
  • 2 reacties
  • 1827 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik was gisteren naar mijn tante toe maar mijn tante was niet thuis dus keek ik of iemand anders thuis was dus ik ging naar boven en liep ik de kamer van mijn nicht in en toen zag ik haar naakt vingeren dus ik keek eventjes en toen wou ik weer weglopen maar mijn nicht deed haar ogen open en zag mij en toen zei ze jij heb mij naakt gezien dus wil ik jouw ook naakt zien dus ik trok mijn kleren uit en zij zei wat een grote lul heb jij mag ik je pijpen dus ik zei ja dus zij heeft mij gepijpt en ik haar gebeft.

Ik vond het lekker om te doen maar mag dit?

 


2 reacties

Reputatie 1

-onnodige quote verwijderd-

Het is gewoon je eigen keuze, zorg er wel voor dat niemand van je famillie er achter komt anders kan dat voor problemen zorgen 

Reputatie 3
Badge

Als ik eerlijk mag zijn klinkt het een beetje als een fantasie en niet iets wat echt is gebeurd. Als het nep is maakt het niet uit, en als het echt is ook niet.

Dat je het lekker vond is oke, want zo is seks meestal.

Of het 'mag’ is ingewikkeld. Het is namelijk ‘incest' (zoek maar op google als je niet weet wat het is). 

Incest is niet illegaal volgens de wet maar toch is het niet helemaal de bedoeling. Mocht ze zwanger worden heeft het kind bijvoorbeeld meer kans op ziektes of afwijkingen.

Ik denk dat het het beste is als jullie het niet blijven doen, het risico is er dat jullie verliefd worden en een relatie willen/nemen. En ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Het is belangerijk dat je met je nichtje bespreekt wat jullie er van vonden! Het kan zijn dat jullie het allebei leuk vonden maar dan toch zou ik het niet blijven doen, maar als jullie erover een kunnen komen dat het misschien niet oke was en dat het niet opnieuw gebeurd is dat heel fijn om te hebben besproken!

Reageer