Skip to main content

Ik kwam laats m’n nicht d’r kamer binnen en ze lag te slapen in een string en zonder bh ik heb er op afgetrokken. En nu wil ik graag sex met der is dat normaal en mag het wel?? 
 

 

iemand help aub

Volgens mij is dat verboden maar heb er geen verstand van :)

 

Gr @Ijsbeer 


Ze zeggen wel eens de vraag stellen is 'm beantwoorden…...


Ze zeggen wel eens de vraag stellen is 'm beantwoorden…...

Hoe bedoel je?

 


Volgens mij is dat verboden maar heb er geen verstand van :)

 

Gr @Ijsbeer 

O dat is wel erg maar ze trekt me zo erg aan 

 


Hoi je vraagt al “mag het wel ? “, nou dat zegt al dat je dus door hebt dat het niet de bedoeling is met je eigen nichtje. dat is wat ik bedoel.  Ik zou het verder laten rusten desnoods kijk je op internet van alles maar je eigen nicht is niet echt oké zeg maar.  Als een meisje dat zou aangeven ben je strafbaar, dus niet echt een ding om te doen laat ik het zo zeggen :)  als je dus vraagt is dat normaal en mag het en ik geef een eerlijk antwoord dan is dat : nee !

Groetjes Julian


Hoi je vraagt al “mag het wel ? “, nou dat zegt al dat je dus door hebt dat het niet de bedoeling is met je eigen nichtje. dat is wat ik bedoel.  Ik zou het verder laten rusten desnoods kijk je op internet van alles maar je eigen nicht is niet echt oké zeg maar.  Als een meisje dat zou aangeven ben je strafbaar, dus niet echt een ding om te doen laat ik het zo zeggen :)  als je dus vraagt is dat normaal en mag het en ik geef een eerlijk antwoord dan is dat : nee !

Groetjes Julian

Dankje voor je antwoord maar ik ga het denk ik toch maar niet doen ik heb wel een keer aan dr string gesnuffeld en dat blijf ik wel doen hihi


Dat kan wel toch en is wel normaal toch?

 


Dat kan wel toch en is wel normaal toch?

 

Hoe oud zijn jullie?


Dat kan wel toch en is wel normaal toch?

 

Hoe oud zijn jullie?

Ik 14 nicht 19


??

 

 


Ik ben eruit ik ga zo naar dr huis. Ik ga vragen of ze het wil. Een ja heb je een nee kan je krijgen alles voor een wilde avond met der


Hoi je vraagt al “mag het wel ? “, nou dat zegt al dat je dus door hebt dat het niet de bedoeling is met je eigen nichtje. dat is wat ik bedoel.  Ik zou het verder laten rusten desnoods kijk je op internet van alles maar je eigen nicht is niet echt oké zeg maar.  Als een meisje dat zou aangeven ben je strafbaar, dus niet echt een ding om te doen laat ik het zo zeggen :)  als je dus vraagt is dat normaal en mag het en ik geef een eerlijk antwoord dan is dat : nee !

Groetjes Julian

Nicht ze is ouder mag het dan wel?


@Mo030 

Hoe is het afgelopen?


Seks met je eigen familie is volgens mij verboden dus ik zou het niet doen als ik jou was. 

En zelfs als het niet verboden is kan je er ook nog problemen mee krijgen in de familie.

Beter van niet dus.


En @Mo030 Hoe reageerde ze? Zij ze dat het verboden is?

Wilhelmavemela.


2 regels overtreden !!! Sex met familie is verboden en sex met meerderjarige is ook verboden. Ik zou stoppen

 

Emma


Ze zei dat ze het heel geil vond dat ik aan het aftrekken op dr was en ze wou zeker wel seks was goed afgelopen dus

 

 

 


Ze zei dat ze het heel geil vond dat ik aan het aftrekken op dr was en ze wou zeker wel seks was goed afgelopen dus

Hebben jullie dus seks gehad?


@biertje Ja dat hebben ze lees maar.

Wilhelmavemela.


Ze zei dat ze het heel geil vond dat ik aan het aftrekken op dr was en ze wou zeker wel seks was goed afgelopen dus

Hebben jullie dus seks gehad?

Ja

 


Ik kwam laats m’n nicht d’r kamer binnen en ze lag te slapen in een string en zonder bh ik heb er op afgetrokken. En nu wil ik graag sex met der is dat normaal en mag het wel?? 
 

 

iemand help aub

het licht er aan hoe oud jullie zijn volgens mij.


Reageer