Vraag

Seks met nicht

  • 7 April 2022
  • 7 reacties
  • 3119 Bekeken

Badge

Hoi allemaal ik heb een topic,

Pas bleef mijn nicht bij mij slapen omdat we het altijd heel gezellig hebben. Maar toen ze hierheen kwam begon ze al vaker aan me te zitten dan normaal gesproken, ikzelf had hier echter totaal geen moeite mee en vond het stiekem wel geil als ze soms op bepaalde plekken aanraakte. Uiteindelijk in de avond ging haar hand ineens mijn broek in en eindigde we op seks. Ik heb er zeker wel van genoten! 

Maar mijn vraag is, is dat normaal en is het wel legaal?

Laat graag even je mening weten.


7 reacties

Badge

Fijn dat je er van hebt genoten!

Ik heb dat ook een keer gehad met mijn nichtjes

Toen vroegen ze om op mijn kamer te spelen en begonnen ze me opeens uit te kleden

Ze begonnen mijn geslachtsdeel te strelen

Ik vond het eigenlijk best een fijn gevoel

 

 -Dit bericht is aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum-

Reputatie 4
Badge +4

Hey dit is illegaal dus ik raad je aan om het niet te doen Maar ik ben blij dat het een fijne ervaring was. Je oom mag daarin tegen echt niet aan je zitten het is illegaal als een meerderjarige seks heeft met een minderjarige en daar staat ook een flinke straf op. laat dit achter je en doe dit niet mee. 

 

Hoop dat dit helpt!

Groetjes Anoniem200678

Reputatie 2
Badge

Als ik er zelf aan zou denk zou ik het een nogal vreemd idee vinden om het met mijn eigen neven te doen (wtf) en dit is eig illegaal mr oke

Fijn dat je er van hebt genoten!

Ik heb dat ook een keer gehad met mijn nichtjes

Toen vroegen ze om op mijn kamer te spelen en begonnen ze me opeens uit te kleden

Ze begonnen mijn geslachtsdeel te strelen

Ik vond het eigenlijk best een fijn gevoel

 

 -Dit bericht is aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum-

Waarom reageer je op je eigen topic? 🤣🤣 Je naam valt totaal niet op hoor, je doet dit gewoon om jezelf op te geilen hahahah

Reputatie 1
Badge

Ik heb jou ook zo’n probleempje want ik snuffelde laats namelijk in m’n nicht (19) der tas en vond dr string ik rook eraan ze betrapte me en gaf me dr mijne en raakte me overal aan enz aan de ene kan geil/spannend maar aan de andere kant raar

Reputatie 3
Badge +2

Hey dit is illegaal dus ik raad je aan om het niet te doen Maar ik ben blij dat het een fijne ervaring was. Je oom mag daarin tegen echt niet aan je zitten het is illegaal als een meerderjarige seks heeft met een minderjarige en daar staat ook een flinke straf op. laat dit achter je en doe dit niet mee. 

 

Hoop dat dit helpt!

Groetjes Anoniem200678

Seks met neven/nichten is niet illegaal

Reputatie 1
Badge

Binkie_onbekend hoe oud ben jij en hoe oud is je nicht?

 

Reageer