Je kan hem de BH geven die je twee weken geleden gepikt hebt van je nicht. Kan ie die meteen terug geven aan zijn zuster.
@Arnoniem
Dat is een goed idee alleen is mijn neef van de kant van mijn moeder niet van de kant van m’n vader (mijn nicht). Heb je nog een ander idee, een standje of zo iets dat ik en mijn neef kunnen doen. Ik kan anders wel de bh aandoen als we seks hebben.
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.
@Anoniem1357 elkaar gelijk pijpen standje 69 dus en verder weet ik niet hoe ver jullie willen gaan
@Anoniem1357
Je kan hier wel even kijken
https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/betere-homoseks
Of
https://www.allesoverseks.be/hoe-heb-je-anale-seks
Maar als je echt seks gaat hebben zou ik wel een condoom omdoen en glijmiddel gebruiken
Hoe oud ben je eigenlijk?
Maar als jullie het echt hebben gedaan laat het dan ff weten ben benieuwd wat het is geworden!
Hoe oud ben je eigenlijk?
Maar als jullie het echt hebben gedaan laat het dan ff weten ben benieuwd wat het is geworden!
Oké bedankt, we zijn allebei 15. Ik kom erop terug
Ondertussen heb ik mijn neef een appje gestuurd of hij ook verder wil als hij hier logeert. Hij heeft hierop geantwoord: ‘ja heel graag’. Ik kijk er nu al naar uit.
hey! je moet geen seks hebben met je neef in de eerste instantie. jullie zijn directe familie en als één van jullie zwanger kon raken en dat zou worden, is het incest.
En al een update? Ben benieuwd!
Hallo allemaal,
Ik en mijn neef (even oud) hebben een tijdje geleden elkaar afgetrokken dat vonden we toen erg fijn. Dit weekend komt hij logeren bij ons en dan wil ik graag verder gaan dan aftrekken. Ik denk dat hij dit ook wel zal willen. Heeft iemand een idee wat we samen kunnen doen? Standjes of zo iets?
hey! je moet geen seks hebben met je neef in de eerste instantie. jullie zijn directe familie en als één van jullie zwanger kon raken en dat zou worden, is het incest.
Jongens kunnen niet zwanger worden
@Anoniem1357 hoe was het?
@Anoniem1357 hoe was het?
Het was heel erg leuk (tekst verwijderd ivm overtreding regel 6)