seks met neef

  • 28 September 2022
  • 2 reacties
  • 1677 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy ik had een best wel goeie band met mijn neef hij is 16 en ik ben 15 we deden ALLES samen echt ALLES maar toen wou hij een keertje logeren ik was zo van ja leuk goed plan en die avond kwan hij dus het was eerst gewoon heel leuk spelletjes doen enzo dus ja maar toen gingen me ouders naar de bios dus we waren alleen thuis😣 toen zij hij wil je iets leuks doen ik ja ofc! Hij zij ga op bed liggen ik dacht oké?? Ik deed dat en toen pront hij op mij en deed alles uit en neukte me…….. vanaf nu ben ik bang voor hem iemand tips?
 

 

 

 

 

 


2 reacties

Badge

Hey meid, dit is niet goed. Hij heeft het (zoals ik uit jou verhaal begreep) zonder toestemming van jou gedaan. Dit is officieel gewoon verkrachting van je eigen familie. Ik weet dat het moeilijk is, maar heb het hierover met je ouders of andere volwassene die je hierbij kunnen helpen. Sterkte meid.

 

Groetjes,

Damian

Hey Damian bedankt voor je lieve reactie🥰 ik heb het er later nog met hem over gehad ik zei van ja ik wou dat echt niet en ik voel me er heel  naar bij en toen begreep hij mij en hij zij dat het hem heel erg spijt en hij wist gwn niet zo goed wat hij deed en na dat gesprekje voelde ik me veel beter (is trouwens een half jaartje geleden) maar na dit alles is de goeie band nooit meer zo goed als vroeger geweest🥺 maar ja heel erg bedankt damian!💕💕

Reageer