Seks met neef


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi guys, ik heb echt een dringende vraag.
Vorige week vroeg mijn neef me of ik bij hem thuis samen huiswerk wilden maken (we ziten in dezelfde klas). Ik vond dat goed, men ouders zeiden dat het ook goed was, omdat het een familielid was. dus ik belde bij hem aan om de afgesproken tijd. Hij deed open en lachte. Toen ik binnen kwam gooide hij de deur met een klap dicht. ik schrok en vroeg waarom, maar halverwege mijn zin legde hij zijn vinger op mijn mond en begon me te tongen. Ik protesteerde eerst, maar daarna niet meer (want hij is echt super knap). Hij leide me naar de slaapkamer en trok men kleren uit. daarna deed hij zijn eigen lleren uit en begonen we weer te zoenen. ineens duwde hij me op het bed, deed een kondoom om en kroop op me. Ik pijpte hem, hij vingerde mij en we neukten en stopten pas toen ik was klaargekomen. Nu is dat dus alweer een week geleden, maar gisteren stuurde hij me een whatsapje waarin hij vroeg of ik het nog een keer met hem wou doen.
Ik vond het echt lekker en ik wil hem niet kwewtsen, maar het is nogal ongemakkellijk omdat hij mijn neef is en er is volgens mij een wet tegen.
Hier komt mijn vraag: Wat moet ik antwoorden? plzzz stuur echt een antwrd ik ben wanhopig

22 reacties

gewoon ja zeggen als je de sex lekker vond gewoon doen.
Doe het veilig.. ''draag een helm''
Nee zeggen. Je gaat je echt dood schamen wanneer er iets onverwachts gebeurt zoals; betrapt worden door je ouders of dat je zwanger van je neef raakt! Geen incest doen.
Veilig zou het kunnen alleen is het nogsteeds strafbaar. Wees inderdaad op je hoede maar geniet er nu vooral van. Hopelijk krijg je geen spijt.
Fantasie verhalen zijn op de Kindertelefoon Forum niet geoorloofd.
Het is je neef, dus doe dat maar niet.
1. Liever geen fantasie verhalen.

2. Het is condoom

3. Het is volgendmij strafbaar.

4. Wat als je gepakt word door je ouders...

5. Als het ''uit gaat'' hoe awkward zou het dan niet zijn..!?!

-Maii.
Bedankt voor de reacties iedereen, maar nou weet ik nog steeds niet wat ik moet doen. de een zegt ja en de ander zegt weer nee.

(P.S. @Maii
1. het is geen fantasieverhaal
2. oke ik ben geen ster in spelling
3. ja ik weet dat er een wet tegen is
4. ik weet ook de consukwenties als ik met iemand ga vrijen
5. ik weet dat het akward is als het "uit gaat")
MAII - Volgens mij gebruikte @terrencephilly sarcasme


Nee joh was absoluut geen sarcasme, hoe kom je hier bij yo?
Tisa stop hier mee! Ik weet zeker dat de meerderheid het er mee eens is dat je geen seks met je neef moet hebben. Als dit je nog steeds niet overtuigd denk dan hoe awkward het na een paar jaar is als je je neef ziet, trouwens je gaat zeker wel spijt van je incest actie krijgen!
Reputatie 7
Badge +6
Fijn dat iedereen betrokken is en meedenkt.
Een deel van de hier gegeven informatie klopt niet.
In Nederland is een relatie tussen neven en nichten niet verboden.
Neven en nichten kunnen een relatie hebben en (als ze dat willen), trouwen.
Er wordt alleen gewaarschuwd dat er een iets grotere kans is op genetische afwijkingen, als ze samen kinderen krijgen.

Mariska (De Kindertelefoon)
gewoon ja zeggen als je de sex lekker vond gewoon doen.
Doe het veilig.. ''draag een helm''

Hahaha
Reputatie 1
Badge

Gewoon ja zeggen, zelf zou ik ook ja zeggen moest mijn neef het vragen. Jullie band zal veel verbeteren en later ga je daar niet meer op cringen gaan jullie hele goede vrienden zijn. Gewoon doen!!! Zeker als hij heel knap is

Badge

 

 

Hier is zeker geen wet tegen want twee van mijn tantes zijn legaal getrouwd met hun neef en hebben kinderen. Ik vind het dus niet zo raar en als jullie er allebei achter staan is dit dus ook geen probleem. Doe het wel veilig want ik heb verhalen gehoord van mensen die hierdoor zwanger zijn geworden dus let daar zeker op. Voor de rest do what you wanna do :)

Badge

Hey , Anonymous 

Ik was een tijd geleden ook op men neef , ps : ben 13 . Hij vroeg zo tijdens bellen of we wwd (waarheid , durven en doen ) konden spelen , waarop ik zei ok is goed. Hij vroeg dus aan mij met wie ik als eerste seks wou hebben maar dat weet ik toch niet op 13 jarige leeftijd. Mijn neef is 15 en zei dus dat hij het met mij wilde doen . Ik dacht ohh is dit echt , en ja ik was toen op hem. Maar toen kwam ik tot besef dat we neef en nicht zijn en ik dacht dit gaat niet . Besef ook als je zwanger zou geraken van hem dat je misschien kinderen hebt met een ziekte ofz. Omdat jullie familie zijn. Dus als ik het was ik zou het niet doen! Ook heeft dit gevolgen bv. ruzie tussen familie als jullie scheiden (als jullie een koppel zouden zijn). Dus meid denk hier heel goed over na! 

 

Groetjes CuteButterfly xxx

Badge

gewoon ja zeggen als je de sex lekker vond gewoon doen.
Doe het veilig.. ''draag een helm''

Legend

Is well waar!

Reputatie 3
Badge +2

Als je dit nog ziet na 4 jaar, laat weten hoe het is afgelopen. Ben erg benieuwd.

Reputatie 3
Badge +2

Fantasie verhalen zijn op de Kindertelefoon Forum niet geoorloofd.

Meer dan de helft is waarscijnlijk verzonnen...

Reputatie 7
Badge +7

ben je een jongen of een meisje?

 

Badge

Veilig zou het kunnen alleen is het nogsteeds strafbaar. Wees inderdaad op je hoede maar geniet er nu vooral van. Hopelijk krijg je geen spijt.

Dit is niet strafbaar mensen in Nederland zijn zelfs getrouwd met hun neef of nicht

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik zal vragen of je neef een condoom dracht dan is het veilig 

ik ben 13 en mijn neefje is 12 hij wil ook met mijn seks ik zij Isg 

succes 

Reputatie 4
Badge +2

Ik zal vragen of je neef een condoom dracht dan is het veilig 

ik ben 13 en mijn neefje is 12 hij wil ook met mijn seks ik zij Isg 

succes 

doe normaal man 💀💀💀💀💀💀💀

Reputatie 1
Badge +1

Reageer