Vraag

Seks met nauw voorhuid

  • 28 February 2024
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Badge

Hoi,

 

ik ga zo afspreken met een meisje en zij heeft aangegeven graag meer te willen doen als zoenen. Ik ben hier oké mee maar ik ben bang dat het pijn gaat doen. Mijn voorhuid kan namelijk niet volledig over mijn eikel heen. 

 

Ook ben ik benieuwd of dit voor haar vervelend of misschien zelfs vies zou zijn als ze mij zou pijpen

 

Bolgens mij zou seks geen problemen moeten opleveren omdat er een condoom om heen zit.

 

Graag hoor ik! Ik hoop snel want ik ga zo al afspreken hahha


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Seks met een nauwe voorhuid kan idd wat pijnlijk zijn. Heb je al geprobeerd het zelf wat losser te maken? Dit kan je doen door elke dag de voorhuid een heel klein beetje naar achteren proberen te schuiven. Het best kun je dit doen onder een warme douche. Heel voorzichtig een beetje oprekken en als het echt pijn doet stoppen. Het kan wel even duren voordat je resultaat ziet. Als het helemaal niet lukt kun je het best even langs de huisarts. Die kan dan een zalf voorschrijven.

Het is ivm schoonmaken wel belangrijk dat de voorhuid naar achter kan. Anders zou je in het ergste geval ontstekingen kunnen krijgen.

Reageer