Vraag

Seks met mn moeder

  • 3 October 2023
  • 9 reacties
  • 2176 Bekeken

Seks met mn moeder

 

Hallo, ik heb misschien een aparte vraag maar zit hier al zo lang mee en wou even antwoord. Ik heb de laatste tijd steeds meer seks met mn moeder en wou eigenlijk weten of ik de enige was hier mee, of is dit gewoon normaal en hebben meer van jullie dit.


9 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey, 

Ik weet dat dit erg spannend en leuk kan zijn maar dit is zeker niet de band die een moeder met een zoon hoort te hebben. Dit is niet hoe een gezonde relatie tussen zoon en moeder hoort te zijn. 

Maar hoe vind jij dit? Hoe lang doe je dit al? Wil je dit? En hoe is je relatie met je moeder sinds je dit doet?

Reputatie 7
Badge +7

Nee het is niet normaal, ik zou het niet doen.

Hou het gewoon op masturberen (als ik jouw was)

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Joep11992838,

Dit is niet normaal, je hoort geen seks te hebben met je moeder. En het is ook niet goed omdat er machtsverschil is dacht ik.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 4
Badge +2

dit is gewoon goed je moet geen relatie maar je kan gewoon friend with benefit worden gewoon seks voor de leuk

Reputatie 4
Badge +1

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl

 

Reputatie 7
Badge +17

@Gokus Dat meen je niet serieus hoop ik?

Seks met je moeder (of wat voor familie dan ook) is nooit ok. En afhankelijk van je leeftijd kan het ook strafbaar zijn.

Reputatie 3
Badge

Seks met mn moeder

 

 en wou eigenlijk weten of ik de enige was

Ik denk zelf dat je moeder wel meer lovers heeft hoor

😅

wat een onzinverhaal zeg

 

Badge

 Met jemoe isniet gezond pak dan een van je eigen leeftijd 

Reputatie 1
Badge

wat de flip heb ik nou weer gelezen bro

 

Reageer