Vraag

Seks met mijn zus

  • 1 September 2019
  • 9 reacties
  • 10886 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik zit ergens mee waar ik graag antwoord op wil. Een tijd geleden was ik aan het aftrekken in mijn kamer toen mijn zus (19) binnenkwam. Het was heel ongemakkelijk en ze liep meteen weg. Later ben ik naar haar terug gegaan en mijn excuses aangeboden. Toen kwam ze met de opmerking dat ik best een grote lul heb. Toen kwamen we erop om wat leuks te gaan doen. Die avond hebben we seks gehad (wel veilig) en ik vond het echt leuk. Dat deden we meerdere avonden. Nu is ze op kamers en mocht ik bij haar logeren. We hadden de hele nacht seks en we hebben de raarste dingen gedaan. Het is nu heel normaal voor ons geworden en onze ouders weten het ook. Hun vinden het niet erg. Wie weet of het normaal is of wie dit ook heeft?

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ik vind het zelf eigenlijk best raar en dan vooral dat je ouders het gewoon goed vinden maar als julienne er goed bij voelen moet jullie het vooral doen
Reputatie 2
Badge +2
Ja het is niet heel normaal maar ook niet heel raar ( ik ben nu wel FK geil man 😂🤣)
Hoi

Dat gezinsleden seksuele handelingen verrichten bij elkaar, lijkt me vrij ongepast. Dat jullie ouders hiervan op de hoogte zijn en het goed lijken te keuren, verbaast me. Voor je persoonlijke ontwikkeling is het gezonder om intimiteit te ontdekken met een leeftijdsgenoot buiten je familie, en daarbij lijkt het me vrij ongemakkelijk om, moest jullie mening rond jullie huidige relatie wijzigen, elkaar zo regelmatig te zien.

Zolang jullie respectvol, voorzichtig en met wederkerige toestemming met elkaar omgaan, kan ik er in principe weinig op inbrengen. Wat jullie doen lijkt me af te raden, maar uiteraard hoeven jullie die mening niet te delen.

Groetjes
Kenshin
Het is niet heel gebruikelijk, maar have fun misschien is het een idee om iemand te vinden die geen familie is en op leeftijd is.
groetjes pedoebie
Hoe oud ben jij zelf als ik vragen mag?
Badge
FBI OPEN UP, Het hangt er van af hoe oud jij bent. Als jij onder de 18 bent dan is het eigenlijk pedofilie van je zus 😮 En een gekke incest maar doe vooral wat je leuk vind!

Wel vrij ongebruikelijk maar niet stoppen en lekker neuken

Reputatie 7
Badge +7

Blijf neuken maar je moet wel oppassen dat ze niet zwanger wordt

Ik steun je ???

Reageer