Vraag

Seks met mijn stiefmoeder

  • 18 April 2024
  • 6 reacties
  • 506 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo, ik ben 15 jaar oud en heb al best vaak afgetrokken en andere dingen, soms loopt mijn stiefmoeder heel overdreven naakt door de woonkamer als alleen wij met zen 2 thuis zijn, ook lijkt het alsof ze met me flirt. Kan iemand me helpen, want volgensmij wil ze seks alleen ik weet niet wat ik meot zeggen. Zelf lijkt het me wel leuk.


6 reacties

Oei uhm dat is misschien wel beetje raar.

Reputatie 5
Badge +4

als je het zelf leuk vind zou ik niet zeggen, weet niet of het een goed idee is maar je kan ook eens als je echt iets wil, zo overdreven naakt zoals haar of in je onderbroek door de woonkamer heen lopen 

maar nogmaals weet niet of het een goed idee is 

en LAAT NOOIT IEMAND IETS DOEN MET JE ZONDER TOESTEMMING!!!

Reputatie 3
Badge +3

Niet doen je sloopt je familie 

Reputatie 2
Badge

Vraag aan haar: Waarom loop je zo vaak naakt door huis als we alleen thuis zijn? Dan weet je waarom ze het doet en dan weet je of ze verder gaat dan alleen naakt door huis lopen

Badge

ik denk dat je het moet afwachten tot ze wat doet en als ze iets doet wat je niet fijn vind moet je dat zeggen en dan moet ze ook stoppen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Christiaan ,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat het je wel leuk lijkt om seks met je stiefmoeder, een volwassene, wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

 

 

Reageer