Seks met mijn nichtje

  • 25 April 2024
  • 9 reacties
  • 975 Bekeken

Ik ben een jongen van 16 en heb een nichtje van 12. Haar lichaam begint steeds meer te vormen en dat vind ik erg geil. Nou heb ik laatst met haar onder de douche gestaan en heeft ze  mij gepijpt en ik wil dus nu seks met haar maar hoe zal ik dat doen en is dat wel goed voor een meisje van 12 jaar?

Kan iemand mij helpen?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Het lijkt mij nu al te ver gegaan als ik eerlijk ben. Dus antwoord is wmb nee dat is niet goed voor een kind van 12. En realiseer je ook dat je elkaar als familie ook levenslang blijft kennen dus dit zal altijd terug komen in jullie herinnering. En ja, het is gewoon verkeerd. 

Tartan 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi! Dit is volledig jullie keuze, het is niet illegaal om seks te hebben met je nicht(je) maar het kan later wel heel erg ongemakkelijk worden, als ik jullie was zou ik het doen maar als jullie er allebei mee akkoord gaan zou het moeten kunnen. Als je haar maar nergens tot gaat dwingen!

Reputatie 7
Badge +5

Hii,

Ben het helemaal eens met @Tartan14. Het is echt niet oké om seks te hebben met je nichtje van 12. Het is familie en als er iemand achter komt kan dat jullie band echt beschadigen en het kan een erg ongemakkelijk iets worden in jullie familie.

Ook is jullie leeftijdsverschil echt te groot en volgens mij ben je zelfs strafbaar bezig als je seks hebt met een 12 jarige ook al heeft zij toestemming gegeven. Dus zet dit gewoon uit je hoofd want het is echt niet oké.

Groetjesss 

Reputatie 3
Badge +3

Het is wel illegaal 12 en 16 is een te groot verschil legaal gezien mag 14 en 16 wel maar nog steeds een slecht idee ook is het je ducking nichtje wtf man 

Reputatie 5
Badge +2

Ohh sorry ik had ff gemist dat jij 16 bent, dat verranderd de zaak inderdaad heel erg, dan moet je het gewoon niet doen!

Reputatie 1
Badge

Hier zou er toch moeten op ingegaan worden.  

Dit zou onderzocht moeten worden.  

Aan de jongen in kwestie,  ik raad je dit af, in slechtste geval kan je vervolgd worden door dat ze erg jong is. 

Dit is echt niet oké 

Reputatie 4
Badge +3

Waarom heb je eig met je nichtje gedoucht? Zeker met zulk leeftijdsverschil… 😯

Reputatie 6
Badge +3

Sorry maar hoe kom je erbij om seks te hebben op 16 met een meisje van 12!!? 
 

op je 12 weet je meestal nog niet wat je wilt dus dan is er sprake van een machtsverhouding, al helemaal omdat jij als 16 jarige dondersgoed hoort te weten wat je aan het doen bent!! Je hebt haar duidelijk het idee gegeven dat dat oké is! 
 

en met familie??? Wtf!

Vanwege de Romeo en juliet wet (beide onder 16 mag je seks hebben mits beide partners het willen en geen groter leeftijdsverschil hebben dan 2 jaar) is het ook nog is hartstikke illegaal. 
 

denk is ma wat je doet, we hebben het gewoon over een kind dat net gaat puberen (“haar lichaam begint steeds meer te vormen”)

 

Tekst is aangepast door de Kindertelefoon ivm overtreding regel 2. Ga respectvol met elkaar om.

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Anoniem8163 , 

 

Wat goed dat je deze vraag stelt! We merken nu dat er ook wat onduidelijkheid heerst over of het legaal of illegaal is. Omdat jij 16 jaar bent, ben jij seksueel meerderjarig (vanaf 16 ben je seksueel meerderjarig). Jouw nichtje is 12 en dus seksueel minderjarig. Het is hierdoor wel illegaal om seks te hebben met je nichtje. Mocht je hierover nog meer willen weten of met iemand hierover willen praten dan kun je altijd anoniem bellen of chatten met De Kindertelefoon (0800-0432). We zijn elke dag geopend van 11 tot 21 uur. 

Nogmaals, heel goed van je dat je naar het forum bent gekomen en deze vraag hebt gesteld. 

 

Groetjes Kim (De Kindertelefoon)

Reageer