Vraag

seks met mijn nicht

  • 23 July 2023
  • 3 reacties
  • 2439 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen van 13 bijna 14 en vorige week had ik seks gehad met mijn nicht van 14 en dat vond ik ook best wel lekker maar ik ben bang dat ik haar heb bezwangerd, ze kwam toen samen met haar ouders op bezoek en halverwege de dag gingen mijn ouders en de vader van mijn nicht een wandeling door de stad maken dus zaten ik, mijn nicht en mijn tante alleen thuis. Zij vroeg hoe mijn kamer er eigenlijk uitzag (want die had ze nooit eerder gezien) dus ik liep samen met haar naar boven.
uiteindelijk duwde ze me mij op mijn bed en trok haar shirtje uit. tot mijn verbazing had ze geen bh aan en ze duwde mijn gezicht tussen haar tieten ik schrok wel maar het was wel lekker. ik deed mijn broek uit en deed mijn piemel in haar anus.  we probeerde eerst allemaal anale en orale standjes maar na een tijdje zei ze dat ze ook in haar vagina geneukt wilde worden. ik zei meteen van oké en we gingen nog wel even door, maar we hebben geen condooms gebruikt. het was lekker maar ik ben bang  dat ik mijn nichtje heb bezwangerd.

hebben jullie misschien nog tips of hulp voor me?

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @hopeless, dit klinkt wel interessant zeg wat jullie hebben gedaan.…

Weer terug naar je vraag, seks zonder condoom kan er inderdaad voor zorgen dat zij zwanger raakt / is. Zij kan een zwangerschapstest doen om te kijken of ze zwanger is.

Ik heb eigenlijk geen idee waar ik je verder mee kan helpen, ik hoop dat er wel betere reacties komen...

Groetjes, @Monkeyboy69 

Reputatie 7
Badge +6

Heyyyy

Zoals @Monkeyboy69 al zei, ze kan een zwangerschap test doen. Praat met haar daarover, desnoods koop je er één voor haar, als ze het niet durft te kopen. 

Ik zou het verder een beetje loslaten. Je kan nu toch niks meer eraan doen. 

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik begrijp dat je dat denkt. Het kan zijn dat je nicht dat ook dacht, dus ze kan altijd nog een morning after pil nemen, zoniet zal ik haar als ik jou was even appen ofzo. Voor de rest gewoon erover praten en het kan zijn dat ze uberhaupt al de pil neemt en zo niet idd even een zwangerschaps test. Hoop dat het goed komt xx

Reageer