Seks met mijn neef gehad en nu verliefd

  • 7 April 2015
  • 18 reacties
  • 22468 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeeej, 
ik had best wel een goede band met mijn neef, ik bleef ook vaak bij heb slapen en hij was enigkind en ik ben dat ook dus als ik daar was sliep ik in zijn bed.
maar toen ik daar een keer bleef slapen waren we alleen thuis en ik lag in zijn bed en we waren aan het praten en toen raakte hij mijn borst perongeluk aan dat was wel een raar moment maar toen pakte ik zijn hand en legde hem op mijn borst en hij begon te knijpen en hij deed mijn t-shirt en mijn bh uit en begon een beetje te likken en zuigen. Ik vond het best wel lekker. Hij had zijn pyjama broek nog aan en begon een beetje aan zijn penis te voelen en toen heeft hij mij gekust en we hebben droog geneukt. Toen we dat een kwartier hadden gedaan trok hij mij pyjamabroek naar beneden en begon hij mij te vingeren, het was een lekker gevoel ik werd zo geil. Toen ging hij staan en heb ik hem gepijpt het was echt fijn om te doen. Hij heeft mij toen met mijn buik op zijn bureau gelegd en hij is mij toen gaan beffen. Ik draaide me om en we hebben heel lang gekust. We gingen zo hard dat we het hele huis hadden gezien. We waren in de badkamer en hij begon een beetje met zijn penis op mijn vagima te slaan, meteen daarna stopte hij hem er rustig in en hij ging heel langzaam op en neer, hij ging steeds sneller en harder het was pijnlijk maar zo lekker hij stopte en tilde me op ik hing aan zijn nek met mijn bennen om hem heen en we hebben het zo ook nog lang gedaan. Toen zijn we naar de zolder gegaan want ze hebben daar een ballenbak en daar hebben we nog heel lang geneukt en gekust, daar stond ook nog een logeerbed dus daar zijn we op gaan liggen en hebben standje 69 ook nog gedaan. Ik vond zijn penis zo lekker dat ik hem nog een keer heb gepijpt, maar toen ging de deurbel dus ik moest op zijn bed gaan liggen en hij deed open het was een vriend van hem, ik hoorde ze de trap op lopen dus ik ging onder de dekens liggen maar hij zei dat het goed was en toen hebben we ook nog heel lang een trio gedaan. 
En zins die dag doen we dit heek vaak maar dan alleen met z'n tweeën 

ik ben nu verliefd op hem geworden en ik wil er ook niet mee stoppem en hij ook niet maar iets zegt me dat ik dat wel moet doen 

18 reacties

sorry dat ik dit vraag maar. wat is nu je vraag? of wat voor tip heb je nodig? of wilde je dit allen even mee delen?
Ik weet niet het blijft je neef maar als je ervan houdt dan mag dat wel maar hoe oud ben je ???
Heey,

Ik wil je niet afkraken ofzo maar ik zir dat je 14 bent! En om op je 13de al sex tr hebben is eigenlikk te vroeg( eigen mening) en illegaal... Hebben jullie wel mrt een comdoom gedaan dan? +ik zou ermee stoppen...
je mag op de leeftijd nog geen seks hebben, dat is illegaal. Ik zou ermee stoppen want het mag niet en je bent pas 13
Ik ben 14 en iedereen heeft te vroeg seks 
Als ik dit lees denk ik dat het door een pedofiel is geschreven. Zo niet accuut de politie bellen en hem en zijn vriend aangeven.
is het raaras jeop j elfe aftrekt
Je bent nog wel erg jong, ik neem aan dat je een condoom hebt gebruikt?
Afgezien het feit dat dit incest is en je familie een relatie tussen jou en je neef afkeurt...

Als de neef of zijn vriend meerderjarig waren dan was het ook illegaal.
En als je geen seks wilde (dus verkrachting) dan was het ook illegaal.

In ieder geval niet meer doen.
Het hele huis? Sorry, maar ik heb het idee dat je het verhaal een beetje opblaast. Wil je dat voortaan niet meer doen? De kindertelefoon verliest zo haar integriteit. Met betrekking tot je verhaal: zoals mijn voorgangers al hebben gezegd, het lijkt niet verstandig om hiermee door te gaan. Het klinkt ook een beetje illegaal
Het is illegaal voor zover ik weet @Williestoker.
Incest, mischien is de neef meerderjarig en etc.
Als ik jou was zou ik ermee doorgaan ik zou willen dat dit bij mij gebeurde maar helaas niet
oke iedereen die een jaar geleden heeft gereageerd lol als je minderjarig bent betekend niet dat je geen seks mag hebben alleen als het ongewilt was maar zo te zien was dit vrijwillig maar ik vind het wel een heel geil verhaal ha
Reputatie 7
Badge +7

Het is incest en hartstikke illegaal om het net je eigen familie te doen 

ja 

het is illegaal 

maar ik steun je

In Nederland en Belgie mogen neven en nichten gewoon met elkaar trouwen

Neven en nichten trouwden vroeger vaak met elkaar

Huwelijken van beroemdheden tussen neven en nichten

Wel een grotere kans op gezondheidsproblemen en aangeboren afwijkingen

Reputatie 2
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

sorry hoor maar op jouw leeftijd is dit raar.

Reputatie 1
Badge

oke iedereen die een jaar geleden heeft gereageerd lol als je minderjarig bent betekend niet dat je geen seks mag hebben alleen als het ongewilt was maar zo te zien was dit vrijwillig maar ik vind het wel een heel geil verhaal ha

Klopt helemaal mee eens

 

Reageer