Skip to main content
Vraag

seks met m'n vriendje

• January 29, 2022
  • 7 reacties
  • 1083 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey, ik ben een meisje en ben 14 jaar oud ik ben al 6 jaar samen met mijn vriend en woon nu een 6 gal maand bij hem omdat ik niet veilig was bij mijn thuis doordat ik werd kn elkaar geslagen door mijn pesters en nu ik daar woon niet meer doordat ik niet alleen was. Maar de 2 de dag dat ik daar was gingen we gaan slapen maar slapen altijd in ondergoed en begon hij me te kussen en hij me uit te kleden en ik hem en van het 1 tot het ander hadden we seks voor de eerste keer maar ja ineens kwamen zijn ouders binnen dus ze hadden ons naakt gezien en ons gehoord. Na dat wouden ze gwn praten en uitleg geven hoe we het moeten doen dus niks erg maar nu slapen we altijd naakt samen en doen we elke week wel iets rond seks is dat normaal?

7 reacties

• January 29, 2022

Hey,

Ik weet er persoonlijk niet veel van, maar ik denk toch dat je te jong bent om met hem naakt te slapen. Het kan ooit ook misgaan. Misschien word je op een dag nog wel zwanger.  Er zitten risico's aan vast. Dat zijn ouders dit normaal vinden, vind ik enorm bizar. Zoenen kan nog wel, maar naakt samen slapen is een no go op jullie leeftijd.

Liefs van mij.

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • January 29, 2022

Hey,

Ik weet er persoonlijk niet veel van, maar ik denk toch dat je te jong bent om met hem naakt te slapen. Het kan ooit ook misgaan. Misschien word je op een dag nog wel zwanger.  Er zitten risico's aan vast. Dat zijn ouders dit normaal vinden, vind ik enorm bizar. Zoenen kan nog wel, maar naakt samen slapen is een no go op jullie leeftijd.

Liefs van mij.

Nou ik vind niet dat je gelijk hebt iedereen is er klaar voor op zijn haar eigen leeftijd ze zullen vast wel iets van anticonceptie gebruiken dus zwanger wordt ze wss ook niet zomaar 

Forum|alt.badge.img+4

Hallo, het is inderdaad wel een beetje vroeg om op 14-jarige leeftijd al te beginnen met seks, maar als jij (en je vriendje natuurlijk) daar klaar voor zijn is er niks verkeerds aan. Ik raad wel aan om het voor de zekerheid veilig te doen... Het ligt er ook een beetje aan hoe oud je vriendje is? 

Dat jullie samen naakt slapen is ook niks mis mee. Als jullie elkaar al zo lang kennen kan dat gewoon denk ik. 

Ik ben zelf bijna 14 (jongen), maar nog lang niet klaar voor seks, maar als jullie daar gelukkig van worden, moet dat gewoon kunnen denk ik.

Hoef je niet te zeggen, maar ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe oud je vriendje is?

Groetjes

Forum|alt.badge.img

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Hey, we hebben er eerst een jaar kver gebabbeld wat we willen en of we er klaar vokr zijn. En we wijn allebij 14 jaar en gebruiken condoom en pak de pil.

• January 30, 2022

Hey,

Liefs van mij.

Nou ik vind niet dat je gelijk hebt iedereen is er klaar voor op zijn haar eigen leeftijd ze zullen vast wel iets van anticonceptie gebruiken dus zwanger wordt ze wss ook niet zomaar 

Seks vind ik dan nog normaal. Ook dat dit niet iedere dag gebeurd, maar iedere nacht naakt in één bed slapen is gewoon niet oké. Je hoeft geen pro te zijn om dit te weten. 

• January 30, 2022

Trouwens met zwanger raken bedoel ik ermee dat hun iedere nacht samen naakt slapen. Wie gebruikt nou een condoom als ze samen naakt slapen. Ik neem wel aan dat hij dit wel draagt tijdens seks.

Forum|alt.badge.img

Trouwens met zwanger raken bedoel ik ermee dat hun iedere nacht samen naakt slapen. Wie gebruikt nou een condoom als ze samen naakt slapen. Ik neem wel aan dat hij dit wel draagt tijdens seks.

Hey, ge kunt enkel zwanger geraken als ge seks hebt en oak de pil en gebruiken condoom bij seks dus kan niet zwanger worden