Skip to main content
Vraag

Seks met klasgenoot

• May 3, 2025
  • 3 reacties
  • 1240 Bekeken

Anoniem1887
Forum|alt.badge.img

Hoi jongens/meisjes van het forum,

Ik ben een jongen van 16 en ik heb een vraag.

Vrijdag (9mei) komt het enige meisje van mijn klas (ook 16) bij mij leren voor een examen. Maar ik vind haar zo lekker. Ik wil heel graag seks met haar op die dag. Want ik ben die dag alleen thuis. (En later ook een relatie.) Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Hoor het graag.

Anoniem1887

3 reacties

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 3, 2025

Hoi ik zou niet te snel gaan. Ze verwacht dat je samen gaat leren dus niet ineens met een condoom in je handen gaan staan eerst onschuldig praten anders gaat het te snel en gaat het ook ongemakkelijk worden 

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 4, 2025

Dus als ik het goed begrijp wil je eerst sex met iemand hebben voor je er een relatie mee begint?

Dit lijkt mij niet de juiste volgorde.

yurrrr_r
  • Net nieuw
  • May 4, 2025

hey! als een meisje zelf denk ik niet dat die meid zich daar comfortabel mee zou voelen omdat jullie duidelijk afspreken om te leren. Als je haar echt leuk vind heb je meer kans als je haar op date vraagt ofzo. Sowieso is het niet echt een goed plan om gelijk sex te hebben, vooral als je haar eig alleen nog maar kent van school. 

( btw als je haar oncomfortabel zou maken zou dat heel gênant zijn op school dus beter niet)

groetjes anoniem!