Skip to main content

Hey ik heb een vraag ik moest laatst nablijven en mijn juf en ik hadden het over relaties en toen waren we aan het tongzoenen en toen pijpte zij mij en zoog ik aan haar borsten en toen hadden we daarna seks nu is mijn vraag is dit normaal want zij is 22 en ik ben 16 en wordt zij zwanger want ze heeft wel de pil geslikt maar we hebben geen condoom gebruikt

Hoi @Thijs 123

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes, JanneB van de Kindertelefoon

Heb je dit al niet eens gepost?

Je weet dat het strafbaar is voor jouw juf om seks te hebben me je, hé?

Ik snap dat dit soort verhalen best geil zijn, maar om eerlijk te zijn geloof ik er geen reet van.
Zeker omdat je al eerder gepost heb over de sex met je zus. Ik geloof ook niet dat je ooit seks heb gehad met je zus, want dat is incest en moet je ook niet willen.

Taboes zijn natuurlijk spanned en daarom schrijf je die verhalen, maar seks met een leuke meid van je leeftijd is al leuk en spanned zat, probeer dat eens.

Sorry hoor maar ik geloof hier niet veel van

Stop alsjeblieft met neppe verhalen. We zijn hier met elkaar om serieuze dingen te bespreken en elkaar te helpen op dit forum en dan komt dit weer. Raar dat je dit niet kan melden

jmn denk ook dat het echt is

brootje, je bent 16 en je noemt je docent juf

groetjes sinasappelbroodje

Reageer