Vraag

seks met juf

  • 3 May 2024
  • 5 reacties
  • 907 Bekeken

Badge

Hey ik zat vorige week op school maar ik moest nablijven ik en mijn juf hadden het over relaties en opeens zoenden we elkaar daarna begon ze mij te pijpen en zuigde ik aan haar borsten en toen stak ik mijn piemel in haar vagina en ik ben dus in haar klaargekomen en mijn vraag is is dit normaal want zij is 22 en ik ben 16 en wordt zij zwanger want zij heeft wel de pil geslikt maar we hebben geen condoom gebruikt


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Het is natuurlijk raar met je leerkracht maar het kan het leeftijds verschil is wel een beetje groot maar als jullie het alle bij fijn vinden dan zou ik lekker verder doen

 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Thijs 123,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Groet,

Fem, De Kindertelefoon

 

Reputatie 6
Badge +3

Het is natuurlijk raar met je leerkracht maar het kan het leeftijds verschil is wel een beetje groot maar als jullie het alle bij fijn vinden dan zou ik lekker verder doen

 

Wowoowow halt

 

Normaliseer volwassene-kind seks niet!!! Dat is zoals je zegt raar,  en zou dus niet nog een keer moeten gebeuren !!

 

“lekker verder doen” is daarom ongepast, sorry, maar zo iets moedig je toch niet aan???  

Reputatie 7
Badge +18

Los van of ik dit met de bekende korrels zout neem of niet, maar zoiets is gewoon altijd totaal verkeerd. Hoort niet,mag niet,kan niet, precies wat @Fem_  en @Hello1  zeggen. Ook niet voor 1 keer of wat ook. En al helemaal niet in een machtsverhouding die in dit geval nog versterkt wordt door een situatie van straf. Ook als je straf krijgt moet je (weliswaar balen)  vanuit degene die jou straft veilig zijn. Dit is dus dubbel verkeerd. Not done! 

Tartan 

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben 17 en mijn vriend is 32, ergens zou ik mijn mondje moeten dicht houden maar dit kan echt niet. Niet vanwege het leeftijdsverschil maar puur vanwege dat zij jouw docent is  en er dus een verschil is in machtsverhouding.

 

Was het een vakantie liefje die je op de camping had ontmoet en het echt liefde is (zoals tussen mij en mijn vriend) en niet alleen maar hitsige seks dan zou ik je alle geluk van de wereld wensen.

 

En eigenlijk vind ik ook dat net of jong volwassenen geen school zouden mogen geven aan bijna volwassenen, dat is bijna vragen om moeilijkheden problemen en verstoorde machtsverhoudingen.

Reageer