Vraag

seks met je zelf

  • 2 July 2023
  • 3 reacties
  • 572 Bekeken

Badge

Hi

ik heb zo’n ontzettende zin in sex maar heel veel mensen zeggen dat je geen huishoudelijke dingen kan gebruiken als dildo, maar ik wil het zo graag en ik wil je alleen met mezelf doen en ik wil niks bestellen of kopen in de winkel. Wat kan ik dan het beste gebruiken want ik wil nog geen vriendje en douche kop heb ik al te vaak gebruikt ik wil iets nieuws en vingers doe ik al altijd al.

groetjes


3 reacties

Badge

gebruik een elektrische tandenborstel 

Reputatie 7
Badge +9

GEBRUIK GEEN HUISHOUDELIJKE DINGEN! 

Die zijn er niet voor gemaakt en het zou je verassen hoeveel mensen naar de eerste hulp gaan omdat ze een ding in hun anus vast hebben zitten. Koop er een of anders maar met de douchekop verder gaan.

 

Reputatie 2
Badge +2

Hi

ik heb zo’n ontzettende zin in sex maar heel veel mensen zeggen dat je geen huishoudelijke dingen kan gebruiken als dildo, maar ik wil het zo graag en ik wil je alleen met mezelf doen en ik wil niks bestellen of kopen in de winkel. Wat kan ik dan het beste gebruiken want ik wil nog geen vriendje en douche kop heb ik al te vaak gebruikt ik wil iets nieuws en vingers doe ik al altijd al.

groetjes

je kan fewoon flesjes of huis houdelijke dingen gebruiken als je gewoon voorzichtig doet

Reageer