Vraag

seks met iemand die ik niet ken

  • 28 December 2022
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

Badge

Ik wil een x seks hebben met iemand die ik niet ken om gewoon te proberen ben 14 heeft iemand tips??


4 reacties

Hi, ik ben zelf 15 en heb al enige ervaring.. Ik snap wat je voelt, maar je maagdheid door een vreemd iemand verliezen zou ik niet aanraden! Ik heb zelf het voor het eerst met een jongen gedaan die ik een weekje kende en heb daar geen fijne herinneringen aan. Zelf heb ik last gekregen van een lichte depressie wat waarschijnlijk daardoor kwam, maar dit is natuurlijk per persoon verschillend. Het is altijd je eigen keus maar ik raad het sterk af!

Reputatie 5
Badge +3

Niet is onmogelijk, maar het mag niet en vragen naar dating tips wordt hier ook niet gewaardeerd…

 

succes

Reputatie 7
Badge +15

Uhm, het is mogelijk, maar ik gok zo dat je nog maagd bent? En überhaupt wil je echt sex hebben met iemand die je niet kendt en dan al helemaal je eerste keer ( denk ik😅) denk er nog even overna,…. 
 

ik zou het zeeeeker niet doen ( en al helemaaal niet op jou leeftijd) 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Seks hebben gewoon om het te proberen is echt geen goed idee de eerste keer seks heb je met iemand die je graag ziet je kan niet zomaar seks hebben met een vreemde omdat jij het wil daar ga je later spijt van krijgen denk ik. Je kan misschien met een van je vriendinnen experimenteren met seks veel meisjes doen dit daar is niks mis mee als jullie het allebei willen.

Reageer