Vraag

seks met hete stiefzus

  • 12 December 2022
  • 4 reacties
  • 2397 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

 

Gister zat ik gewoon tv te kijken. Mn ouders waren aan het werk en alleen mijn stief zus was thuis. Ze kwam naast me zitten en had een shirt aan waardoor je heen kon zien. (ze heeft grote tieten). Ze zei: jij gaat nooit de ballen hebben om mij te neuken. Toen stond ze op en ging op me zitten. Ik kuste haar en we hadden seks. Is dit normaal?

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10:

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon


4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Het is te zien hoe jij je er bij voelt. En was het met of zonder condoom? Zou je nog iets meer informatie kunnen geven over wat ze allemaal zei enzo

Badge

@Anoniempje.2010 

Het was zonder condoom. Ze zei de hele tijd: neuk me dan die dag. Vandaag zei ze het weer. Ik deed de badkamer deur op slot en we hadden weer seks. Dit is echt geweldig maar ik weet niet of het normaal is.

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10:

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon.

Reputatie 3
Badge +4

Op zich mag je het wel doen maar moest ik jou zijn zou ik het met een condoom doen. Want ik denk niet dat je wilt dat ze zwanger is ofzo. Hoe oud zijn jullie?

Badge

Opzich mag je het wel doen maar moest ik jou zijn zou ik het let een condoom doen. Want ik denk niet dat je wilt dat ze zwanger is ofzo. Hoe oud zijn jullie?

Zij is 16 en ik 15. Ik ben 1x in haar klaargekomen.

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10:

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon.

Reageer