Vraag

seks met hem of niet? (fwb)

  • 6 October 2020
  • 4 reacties
  • 700 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ben atm 16 jaar en heb sinds een paar maanden contact met een guy. In t begin heb ik met m gezoend, maar daarna hebben we besloten om vrienden te blijven. Ben nu best wel close met hem en slaap daar bijna ieder weekend. Nu heeft ie me laatst gevraagd of ik voor de grap een keer seks met hem wil, en ik ben eig wel down om dat te doen. (soortvan friends with benefits)

Maar dr is een vriendin van me die heeft dus volgende week met hem afgesproken om te gaan chillen, en ze gaan ook drinken enz en ik ben lowkey best wel bang dat zij dan ook shit gaan doen.  (jaloezie lol)

Dus twijfel nu een beetje of ik het wel en niet moet doen.. want ik wil wel seks met hem en ik voel me ook heel erg op mn gemak bij hem, maar als ie 2 dagen later gaat zoenen met een andere chick voel ik me wel een beetje gebruikt.. en weet niet of ik er echt wat van kan zeggen want we hebben geen relatie ofzo, niks serieus. Ik kan ook gewoon schijt hebben en het gwn doen en niet caren. 

Maar graag mening/ advies aub :)


4 reacties

Hey meid,

Vind je het niet respectloos dat hij voor de grap jou wil ontmagden? Je bent sowieso meer waard, iemand die echt de tijd voor je wil nemen en die echt om jou geeft. Je laten ontmagden is niet zomaar iets, het is iets wat je nooit gaat vergeten en wil je dat echt verkwanselen aan iemand die voor de grap seks met jou wil hebben? Seks hebben is heel intiem en je raakt gehecht aan een persoon. Friends with benefits is iets voor later als je ervaring hebt met seks en weet wat je wil en waar je grensen liggen. 
Ga naar hem toe en zeg hoe jij je voelt (jaloezie betekent meestal dat je meer om iemand geeft dan je denkt) en vraag hem of hij echt de moeite voor jou wil insteken. Jouw lichaam is zo waardevol, geef je niet zomaar bloot.

Badge +1

hey lizzy,

mijn mening is om het gewoon niet te doen hij gebruikt je gewoon en omdat je een soort van gevoelens voor hem hebt zegt ie t, en zeker nu hij met een andere chick wss gaat zoenen

hoop dat je hier iets aan hebt

groetjesss goeiemorgenallemaal

 

Eyy liz zo'n guy moet je niet willen die voor de grap seks wil dit is gewoon niet het moet gaan. ik zou als ik jouw was mezelf willen ontmaagden in een goeie relatie. Ik ben namenlijk zelf ook maagd en ik struggle hier zeker ook mee. Maar voor de grap seks gebben of maybe het is niet voor de grap. Geloof me je gaat je er beter bij voelen als je ontmaagd raakt bij een serieuze guy.

For the information,, k ben geen maagd maar tnx voor jullie reacties

Reageer