Vraag

Seks met gymleraar

  • 1 September 2017
  • 5 reacties
  • 7101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee ik heb echt dringend jullie hulp nodig ik zit in de 5de van vwo en heb dus echt een hele sexy gymleraar en hij doet veel aan sport enzo dus hij is heel erg gespierd enzo en is nog maar 19 ik 17 en mijn vriendin (f) die zit bij me in de klas en ken ik vanaf groep 3 zij weet dat ik de leraar leuk vind en toen bij een mentorgesprek dat je 1x per jaar moet doen ofzo toen waren mijn ouders even ergens mee bezig en toen gingen we weg en daarna had hij me op insta ge dmt (ja hij heeft insta en ik ook) en hij vroeg me om af te spreken en toen zei ik gelojk ja dus de volgende dag zaterdag dus toen zei ik tegen me ouders dat ik naar f ging maar ik ging toen dus naar de leraar en f wist er ook van enzo dus toen ging ik naar hem toe en toen zei die dat hij me leuk vindt en toen zei ik dat ik hem ook leuk vond en daarna trok hij zn shirt uit en hij zag er super sexy uit want hij heeft super veel spieren en daarna zei hij heb je er zin in en ik wist niet of ik het moest doen maar ik was echt heel erg verliefd enz dus toen zei ik maar gwn ja en toen kleedde hij zich helemaal uit en zei die nu jij en deed ik dat ook en hij zoende me en tilde me naar zijn bed en pakte condooms en deed hem om en toen ging hij in mijn tieten knijpen en dat voelde lekker en ik trok hem af en hij ging hij beffen en vingeren en dat voelde lekker en toen tildd hij me op en ik hing aan zn nek en toen gingen we staand neuken en het was fijn en daarna lag ik op mn buik en gingen we ook neuken en dat was heel lekker en we deden ook nog super veel standjes enzo en ik ging pijpen maar mijn vraag is nu of ik wel een relatie met een leraar kan nemen??

5 reacties

Eigenlijk kan het niet en volgens de wet is dit al illegaal omdat jij minderjarig ben en hij meerderjarig. Maar als jullie elkaar echt leuk vinden... K zou t wel geheim houden
Het is misschien verstandig om het nog een tijdje te verzwijgen, want hij is je leraar.
Dit klinkt misschien hard maar: vindt hij je wel ECHT leuk, of wilde hij gewoon ff goede sex? Ik vindt het namelijk raar dat hij gelijk vroeg om sex...

Maar ja... als jij hem echt leuk vindt en hij jou ook echt leuk vindt zou ik het zeker doen!!! Jullie schelen maar 2 jaar! Dat valt reeeuuuze mee!

Ik ben bijna 15 en wij hadden een voor de zomervakantie (ik zat in de 2e) een jonge stagiair van bijna 16. Ik heb hem toen ook leuk gevonden en hij mij ook. Ik heb het uiteindelijk wel uitgemaakt omdat ik toch merkte 14 en 16 best veel verschil was: hij was al aan meer toe dan ik...

Maarrrrr, veel suc1000000!!
Reputatie 3
Badge +1

love is love

Reputatie 5
Badge +2

2 jaar leeftijdsverschil valt wel mee. Het kan gwn

Reageer