seks met familie

  • 4 October 2023
  • 11 reacties
  • 1913 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Wie heeft er een keer seks gehad met zijn familie

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hey, Ik heb zeker geen seks gehad met familie,  sowieso heb ik nog nooit seks gehad. 

Het is niet goed om seks te hebben met familie,  daar is je familie niet voor bedoeld en volgens mij is het ook strafbaar dus niet doen!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +17

Nog nooit gelukkig. Seks met familie moet je ook niet willen.

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, als het goed is niemand. In elk geval zo weinig mogelijk mensen want dat is echt niet oké. 

Groetjes Tartan 

Reputatie 5
Badge +1

Ik ben nog maagd (Gelukkig)
Dus ik heb nooit seks gehad met mijn familie, en dat is goed.
Incest is niet verboden, maar het word wel als slecht gezien.
En al helemaal als je minderjarig bent en de andere is volwassene, of het is zonder toestemming.

Ik heb er ook nooit een fantasie over gehad, en heb er weinig over nagedacht.
Het is gewoon raar omdat je familie echt close met je is, en ook hetzelfde bloed hebben.

Dus ik zou het niet doen, maar als je het echt wilt dan is het niet strafbaar..

Groetjes,
Jelle

Reputatie 5
Badge +1

en volgens mij is het ook strafbaar

Vgm is het niet strafbaar maar is het ook niet bepaald gezond/normaal.
Ik zou het sws niet doen.

Ik heb dit gelezen op de website van 113 zelfmoord preventie;
Incest is in Nederland niet verboden. Seks met een minderjarige, of onvrijwillige seks is echter wel strafbaar. Incest tussen een vader en dochter komt het meest voor.”

Reputatie 7
Badge +8

Ik was sexueel mishandeld door mijn biologische vader (In simpelere termen: ik was gedwongen seks te hebben met mijn vader en als ik dat niet deed werd ik mishandeld). Ik heb er levenslange trauma en cptsd van opgelopen en ik ga volgende maand emdr volgen en in februari intensieve trauma behandeling. 

Het is illegaal als een volwassenen seks heeft met een kind. En extra strafbaar als die volwassenen familie is. Omdat de volwassenen een vertrouwend iemand hoort te zijn worden hun dan ook harder gestraft. Met familie seks hebben is ook simpel weg raar, zelfs al is er geen ouder kind relatie. En het kan je nogsteeds in legale problemen krijgen. 

Ik heb het helaas wel gehad en het is nooit iets dat je zou moeten doen of willen. Zelfs al is er Consent. Gewoon niet doen.

Als je zelf ideeën krijgt om dit te doen met je familie kan je hulp krijgen om deze gedachtes af te wennen en niet uit te oefenen. En als jij seks heb gehad met je familie kan je daar ook gewoon over praten met mensen.

 

Ik hoop serieus dat je dit niet geplaatst hebt voor een soort geil incest verhaaltje waar je over fantaseert. Ik hoop dat dit alleen maar nieuwsgierigheid was en niets meer. En dat je dit niet wilt doen, gaat doen of bent overkomen. 

Hoi lieve @Lamp.ie ,

Wat vreselijk dat dat je gebeurd is. Ik snap echt totaal niet waarom mensen dat doen , hoe ze zich niet kunnen inleven hoe schadelijk dit is, of dat dit ze blijkbaar niks uit maakt.

Veel sterkte!!

Reputatie 5
Badge +1

Ik wilde je even sterkte wensen met die nare dingen die je hebt meegemaakt.

Reputatie 7
Badge +8

@Jesse_6567 en @Anoniempje xx 

Dankje

Het is nooit eerlijk geweest. Ik was nog een jong kind dus het heeft een andere toll op me gehad dan als het later gebeurd zou zijn. Alles is nu veilig en wat therapie doet niemand pijn ;) 

Sommige mensen zijn zo ver weg gespiraald in hun eigen gestoorde fantasieën. Je kan er niks mee. En ik weet dat ik nooit iets heb  kunnen doen om dit te veroorzaken. Niks was mijn schuld. En omdat ik dat weet gaat alles wat makkelijker voor mij

Reputatie 5
Badge +1

Hey @Lamp.ie 

het spijt me echt zo zo erg dat je dat hebt moeten meemaken.
Ik hoop dat het nu veel beter gaat!

Kijk, ik weet het is niet hetzelfde. Ik heb nooit echte seks gehad, maar mijn vader heeft me wel aangeraakt op manieren dat een vader niet zou moeten doen. Ik voel me hier nogsteeds kut om en ben ook gewoon bang om seksueel te zijn. Dus ik kan me niet voorstellen hoe het is om dan nog een stap verder te gaan.

Ik wens je echt veel sterkte toe en ik hoop dat je ooit van die trauma af kan komen!

Reputatie 7
Badge +8

@JelleB 

Wat jij hebt meegemaakt is ook gewoon niet oké. Ik hoop dat jij ooit van de last gaat komen dat die gebeurtenissen op je hebben achtergelaten. Ik snap jouw angst erg. Het voelt als een soort herleving voor mij als ik en sexualiteit samen worden gegooid. Maar dat is gewoon ons lichaam die ons probeert te beschermen. Best logisch eigenlijk. Maar iedereen verdient gewoon goed te voelen 

Reageer