Skip to main content

Hoi ik ben 13 

ik logeer met mijn neefje hij wil dit weekend logeren. Hij wil met mijn seks. Hij is 13. Ik vind het niet stom, soms wel lekker 

sucses groetjes 

Hoii, heb je ook specifiek een vraag over dit? Of ben je meer benieuwd wat anderen er van vinden?


Voor dit en wat zou jij doen 


Voor dit en wat zou jij doen 

Wat ik zou doen is er goed over nadenken. In mijn geval zou ik het doen omdat het mij lekker zou lijken om sex te hebben, maar jij moet goed bij jezelf nagaan wat je fijn vindt. Heb je elkaar ooit al naakt gezien of iets seksueels gedaan?


 

Lion04 nee maar mijn neefje heeft een keer een potlood in me gedaan 


Ok, dus.... Het is vreemd, mensen zijn er niet voor gemaakt. Ik denk dat je inmiddels al heb gelogeerd dus hoe ging het... Ik hoop dat het niet te laat is, probeer alsjeblieft niet

 


Ok, ik weet het niet zeker maar ik denk dat dit illegaal is dus als ik jou was zo ik stoppen.


Nee is niet illegaal het is illegaal ik hij of ik niet wellen als we worden gedwongen


Voor dit en wat zou jij doen 

Wat ik zou doen is er goed over nadenken. In mijn geval zou ik het doen omdat het mij lekker zou lijken om sex te hebben, maar jij moet goed bij jezelf nagaan wat je fijn vindt. Heb je elkaar ooit al naakt gezien of iets seksueels gedaan?

Ik heb ooit is met hem in bad gezeten en er op gelegen 🫢🫣😑😏😏😏


Dit is voor iedereen het was lekker elkaar eerst aan te kijken toen gaven we elkaar een kus toen ging we op elkaar liggen en toen deed hij zijn kleren uit en toen ik ik ben 13 ik had een condoom ik stook mijn pik in hem het was lekker en leuk weet iemand tips voor de volgende keer je moet het echt proberen!!!!


gwn lekker doen joh


Hoi ik ben 13 

ik logeer met mijn neefje hij wil dit weekend logeren. Hij wil met mijn seks. Hij is 13. Ik vind het niet stom, soms wel lekker 

sucses groetjes 

Hoi hoe vroeg je neefje het om te doen want het kan helpen in mijn situatie 


Nou waar lagen tegen over elkaar denk ik in mijn ogen heel lang toen kwam die ‘s avonds naar mijn kamer en toen hadden we seks dus kijken elkaar in de ogen 


Reageer