Seks met familie

  • 11 March 2021
  • 11 reacties
  • 6090 Bekeken

Badge +1

Hoi! Ik ben even benieuwd: hebben jullie ooit seks gehad met een familielid?

Bijvoorbeeld: zus, nicht, neef, moeder, tante, oom, etc.?

Laat het maar weten in de reacties en vertel ook als je wil het hele verhaal!

Ik heb hier zelf eigenlijk totaal geen ervaring mee, maar gezien ik best veel topics lees waarin forumleden vertellen over dat ze seks hebben (gehad) met hun zus, nicht, neef, moeder, tante en/of oom was ik gewoon benieuwd naar jullie ervaringen!

See you later!

Anoniem45126


11 reacties

Badge

Hey, ik heb hier ervaring mee. Ik en mijn nicht hebben dezelfde leeftijd. We hebben wel eens op plekken waar niemand ons zag een beetje met kleren aan '’seks'’ gehad. En later op een moment dat er niemand was hebben we in de caravan de deur van de kamer op slot gedaan en ging zij op haar telefoon. Ze lag toen op maar buik en knieën. Ik deed haar rokje opzij en haar slipje op haar bil. Ik ging een beetje met me vingers en met mijn piemelnaakt. En toen hadden we seks. Ik denk dat je gewoon de grenzen van eventuele famillie moet opzoeken. En ik denk dat neefje's, nichten, stiefbroers en stiefzussen toch de beste optie zijn mocht je iets willen doen met famillie.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 9

Badge +1

@Anoniempje9012 bedankt voor het delen van je ervaring! Zelf hoef ik geen seks met mijn familieleden maar ik was benieuwd naar jullie ervaringen!

Badge

Klopt, maar incest is het pas als je een kind krijgt met een familie lid.  En je broer of zus is iets anders dan je nicht. Persoonlijk zolang jullie het allebei goed vinden is het niet zo erg. 

Badge

ik was een half jaar geleden door mijn oudoom aangerand toen ik aan slapen was toen ik wakker werd zat die aan me en was me broek uit en was ik op me buik maar ik was zo bang dat ik net deed as ik nog aan slapen was maar toen ging het steeds lekkerder voelen dat had ik nog nooit gevoeld zo maar toen  heef die me voor de eerste keer in me leven klaargemaakt dat was echt super gaaf. maar het is wel raar dat het mijn oudoom is ik weet wel dat dat niet mag maar ik vond het echt super maar ik moet er wel steeds aan denken

 

Badge +1

@Anoniempje9012 bedankt voor je wijze woorden! Ik fantaseer eigenlijk best wel vaak over seks met mijn moeder, maar ik weet dat het incest is maar stel dat ik het toch doe en ik zeg niets tegen andere mensen is het dan erg? Ik zal dan wel een condoom gebruiken want ik weet niet of 50-jarigen nog zwanger kunnen raken!

Ik vind het leuk om jullie ervaringen te lezen! Allemaal nogmaals bedankt!

See you later!

Anoniem45126

Reputatie 2
Badge +2

Seks is niet voor met je familie...

Badge +1

Maar met wie moet ik anders seks hebben? Ik heb geen vriendin, bijna iedereen in mijn klas heeft al iemand en ik heb helemaal niemand……….

Maar wat nou als ik toch besluit om seks te willen met mijn moeder en we niets zeggen, ook niet tegen mijn zus en andere familieleden/bekenden? Dan is het toch niet erg? Ik weet dat het incest is, maar ik wil gewoon seks en anders sta ik al mijn héle leven droog @Anoniemwastaken2 

Badge

Doe gewoon wat jij het fijnst vind dus ik zeg loop naar je moeder en vraag of dat ze seks wil hebben met jou

Badge +1

@Wessel198540 bedankt voor je tip ik weet nog niet wanneer ik dit ga doen maar ik wil het wel

@Wessel198540 bedankt voor je tip ik weet nog niet wanneer ik dit ga doen maar ik wil het wel

Al geprobeerd?

 

Badge

Ahah dat klonkt wel geil

Reageer