Skip to main content

Een goede vriendin van mij wilt dit weekend seks met mij hebben (we zijn Allebei 15) ik wil ook wel seks met haar hebben maar ik vindt het wel spannend hebben jullie tips?

Leuk allereerst probeer niet te erg te stressen en probeer haar ook te stimuleren gezien vrouwen altijd minder snel klaarkomen


Laat me nog weten hoe het gaat


Ik ben zelf een meisje en heb nog nooit seks gehad met een jongen maar wel al vaak met mijn bff. Mijn persoonlijk droomscenario om voor de eerste keer seks met een jongen is als volgt: ik zou het liefst hebben dat die jongen zou beginnen met mij te kussen en terwijl hij over mijn kleren heen zou strelen zou ik dan tegelijkertijd zachtjes zijn penis strelen over zijn  kleren heen. Dan zou ik na een tijdje mijn handen in de jongen zijn onderbroek steken zodat ik zijn penis kan strelen en dan zijn hand pakken en ze in mijn onderbroek steken, zodat hij mij daar kan strelen.  Dan zou ik het liefste hebben dat de jongen zachtjes mijn broek en onderbroek uittrekt en mij beft tot ik al een eerste keer klaarkom. Daarna zou ik dan de jongen pijpen tot hij net niet klaarkomt en dan pas seks hebben met elkaar. 

 

Tekst aangepast door de KT wegens begrijpelijkheid en het weghalen van onnodige details (forumregel 6)


@Tweety hoi tweety dat lijkt mij wel heel geil om te doen miss kan ik dat dan wel bij haar gaan doen 


Reageer