Skip to main content

ongeveer 1 jaar geleden heb ik via een vriend een meid ontmoet (we noemen haar even bartholomew). met bartholomew ben ik dus vrienden geworden, ze is heel aardig en knap. we kregen toen ruzie omdat ik vond dat ze zich over iets aanstelde. ze zat toen op een andere school en kwam deze zomervakantie naar mijn school toe. eerst zag ik er tegen op maar uiteindelijk valt het wel mee dat zij nu bij mij op school zit.

21 dagen geleden moest ik nablijven met iemand uit me klas. bartholomew zat ook in het nablijflokaal. de klasgenoot waarmee ik moest nablijven rookt, bartholomew kreeg een peukje maar ze hadden allebei geen aansteker, ik wel. dus toen had ik mn klasgenoot een vuurtje gegeven en ben ik alleen met bartholomew naar een speeltuintje gegaan. zij ging roken en toen zei ze dat ik eigenlijk best lekker was. ik hoor dit niet vaak dus ik wist niet wat ik moest zeggen dus uit reactie zei ik:"dat kan ik ook wel van jou zeggen". zij was helemaal blij en we gingen allebei naar huis toe. 

we hebben toen 3 weken elke dag geappt, ze is heel open tegen me en vertelde me over haar sexuele ervaringen en waarneer ze menstrueert en evalueert. ik vond dit een beetje apart en nam iets afstand van haar. ze was toen een tijdje best verdrietig en van de vriend waarvan ik haar kende hoorde ik dat ze zichzelf vroeger ook sneed. ik ging weer meer met haar om om te voorkomen dat ze zichzelf pijn doet.

vandaag heeft ze heel veel aanleidingen gegeven dat ze me leuk vindt. ik speel het dom en doe alsof ik het niet merk. toen begon ze zinnen te maken met emojis zoals: "👈☝️😺😛 = 🗣️💦🍆" (hiermee bedoeld ze dat ik haar ga beffen en zij mij een blowjob geeft). ik speelde een beetje mee om het niet te overduidelijk te laten lijken. maar dat liep iets uit de hand en nu wilt ze een keer afspreken om dat te doen. ik heb 11 februari gezegd en zij zei dat dat goed was. 

ze wilt nu weten waar we het kunnen/gaan doen en ze vroeg of het bij mij kon. dat kon niet zei ik omdat mn ouders thuis waren. haar ouders waren ook thuis dus dat is hetzelfde verhaal. toen stelde ik het bos voor maar dat wou ze niet. 

ik heb altijd wel een kleine crush op haar gehad en nu is het de eerste keer dat iemand zo op me afkomt. ze is oprecht een leuke en speciale meid waarmee ik het niet erg vindt om de eerste keer te doen.

mijn vraag aan jullie is waar ik het met haar zou kunnen doen. voel je open om vragen te stellen!

 

Hii hete peperman, 

 

Ik weet niet hoe oud jullie precies zijn, maar gezien het over roken gaat, ga ik er vanuit al wat ouder. Kunnen jullie niet een hotelkamer boeken? Daar heb je alle ruimte en privacy. 

Xoxo


nee, we zijn allebei 14. en we hebben allebei geen geld voor een hotelkamer


Lastig dan zeg. Als ik jullie was zou ik afwachten op een moment dat een van jullie ouders niet thuis zijn. 

 

Succes 

Xoxozo


Waarom niet op je slaapkamer? Of in een wc hokje op school? Dat houdt het nog spannend. Het bos lijkt me geen optie. Stel iemand betrapt jullie… daarnaast is het bos geen fijne plek, een bed daarentegen is beter en comfortabeler. 
 

Kun je hier wat mee?

 

kusjes


Ook met oog op beesgjes lijkt het bos me geen fijne plek. Ik zou inderdaad ook zoeken naar een betere plek. 

 

Succes!! 

 

Xoxoxo

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.


haha, die beestjes lijkt me niet geweldig nee.
Ik zou wel een keer kunnen kijken of we tegelijk naar huis moeten en dan dat m’n ouders en m’n broer niet thuis zijn. 

Maar wat is dan slim voor protectie? Ik heb een condoom gekregen van een vriend, maar dat is zo’n feel thin ding. Die gaan best snel kapot werd er mij verteld. Moet ik dan nog zelf andere kopen of niet?

 


Hii @hete peperman 

 

Hihihi nee dat is niet echt lekker. Het lijkt me dan inderdaad de slimste set om te wachten tot er geen ouders thuis zijn.  
 

Over de soort condoom durf ik niks te zeggen, zelf val ik op vrouwen dus die heb ik niet nodig. Maar het lijkt me wel verstandig om zelf nieuwe te kopen. Wie weet wat er met de condoom van je vriend is gebeurd. Er kan bijvoorbeeld een gaatje in geprikt zijn, en wat als die wel scheurt? Dan is het toch fijn als je een tweede exemplaar hebt, in plaats van om die reden moeten stoppen met de seks.  
 

succes 

 

xoxox 


Misschien kunnen jullie het met jullie ouders spelen als "beste vrienden” en een keertje een soort "slaapfeestje” doen en het dan doen. Heb niet heel veel ervaring met dit dus kan er ook niet heel veel over zeggen.


Reageer