Vraag

Seks met een ander, nu is ze zwanger, wat nu?

  • 28 April 2020
  • 6 reacties
  • 619 Bekeken

Badge

Ik zit wel ergens mee.

Ik heb laatst sex gehad met de beste vriendin van mijn vriendin, En heb haar zwanger gemaakt. Tot over maat van ramp is nu mijn eigen vriendin ook zwanger….. Wat moet ik doen?

 

Groeten

Micha.


6 reacties

Badge

Ik denk dat je het best met een volwassen iemand over kan praten. Met iemand uit je fam ofzo.

 

Joeejoe

Beste @Niempje6294 zoals @suikerspin13 al zei is dit wel verstandig en misschien met een dokter. Te praten ofzo . Als je vriendin of vriendin van je vriendin open staat voor abortus of morningafter pil. Als zei het kindje niet wilt. Maar je moet het zelf beslissen. Groetjes.

Allereerst stom van je dat je bent vreemdgegaan. 

Niet gedacht aan anticonceptie? Je had dit aan zien kunnen komen zonder anticonceptie. Vind dit dan ook wel een beetje je eigen schuld…


Wat je zou kunnen doen:

Allereerst opbiechten aan je vriendin. Ze zal je waarschijnlijk niet meer willen. Je hebt dan ook niet meer zoveel te zeggen over wat ze met het kindje doet. Dit is geheel je eigen schuld.

Dit geldt ook voor het andere meisje. Leg de situatie uit. Het blijft haar keuze wat ze ermee doet. Bemoei je daar ook niet mee.

Conclusie: Je kan niks doen. Het is hun keuze. Wat je wel kan doen is eerlijk zijn en alles opbiechten.

 

Jort

Badge

Ligt het aan mij of lijkt dit een beetje fake?

 

En als het niet fake is, doe dan wat hierboven al is gezegt.

Badge

hopelijk heb je er wat aan als het echt is.

Reputatie 3
Badge +3

ik zou hier over praten met iemand in vertrouwde kring en daaruit de beste oplossing zoeken

Reageer