Vraag

Seks met dieren


  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het raar heel soms seks te hebben met je hond?

24 reacties

Ja dit mag niet, het is ook verboden volgens de wet
Ik wil er nu mee stoppen en hulp vragen aan iemand
Hoi!

Je mag geen seks hebben met dieren. Dat is dierenmishandeling.

Je wilt ermee stoppen en hulp vragen. Daaruit leid ik af dat je zelf inziet dat dit niet ok is. Dat je ermee wilt stoppen en hulp wilt vragen is heel goed. Ken je iemand die je hiermee vertrouwt? Je kan dit ook met je huisarts bespreken.

Groetjes
x
Badge +3
is compleet normaal hoe is dit normaal?! seks hebben met je hond is verboden! en buiten dat is het ook nog eens raar!
Badge +3
Is het raar heel soms seks te hebben met je hond? welk ras is de hond?
Hey,

Ja dit is raar en je moet zo snel mogelijk professionele hulp zoeken.
Hoe de ... kan je seks hebben met je hond
Wtf hoe dan! Het is strafbaar en als jongen zijnde wat kan je doen ahh bedoel je neuken nee dat is echt zielig
En als vrouw hij kan je likken en je neuken als die een grote lul heeft
Maar ik zou mijn hond dit nooit aandoen!
Ja, het is best raar om met dieren seks te hebben.
Maar ik denk dat we HAAR (het is een meisje) beter kunnen helpen en adviseren om te doen dan haar in de grond te trappen met "WTF seks met dieren".
Dus ja , zorg dat je met iemand kan praten die je vertrouwd.
En vind een vriendje

XXX Sarahharvey
Reputatie 2
Badge +3
Ab2000 zoek hulp bij een volwassenen of vertel het tegen je ouders dat is denk ik de beste opties die ik je kan geven sterkte


Groetjes Anoniem2006
Reputatie 2
Badge +3
Ab2000 hoe oud ben je als ik het vragen mag je lijkt me een onschuldig meisje waarschijnlijk ben je in een rot situatie ik wens je veel sterkte en moed

Groetjes Anoniem2006
ik had vroeger een schildpad als huisdier...........
ik zou je best willlen ondersteunen met deze kwestie alleen is de vraag wil je dat via hier doen in een open chat of zou je daarvoor het liefst 1 op 1 praten met een persoon om alles uit te leggen

Is het raar heel soms seks te hebben met je hond?

seks met een hond is straf baar en nee dat betekend niet dat het raar is en je bent zeker niet de enigste. Het is natuurlijk anders en misschien wel een beetje spannend om het met je hond te doen maar het is niet goed om te doen ik zou als ik jou was stoppen als het je zelf niet lukt om te stoppen schakel dan hulp in 

Ik hoop dat dit een beetje helpt en let aub niet op al de haat die je krijgt 

xoxo Nicole

Hangt ervan af want ik ben transgender en doe paardrijden, mijn paard is een mannelijke paard en ik heb geen andere keuze dan eens regelmatig aan zijn penis te trekken omdat het 1 een mannetje is en 2 ik wil niet dat de andere boos worden op mij omdat mijn paard hun vrouwtjes bespringt dus ik vind dat ik dan beter effe zijn penis kan aftrekken alvorens hij agressief wordt maar dit is noodzakelijk en ik doe op zich niets illegaal.

Je piet in je hondje duwen is ongehoord en velen zeggen tegen mij Taylor je bent een viespeuk maar 1 een paard is groot en 2 ze hebben waarde naargelang de afkomst dus omdat ik een mannetje heb is het gevaarlijk omdat ook dieren het willen doen en ik wil niet op mijn kop krijgen dat mijn paard hun vrouwtjes heeft bevrucht dus bevredig ik hem met de hand wat een deel van de verzorging is dus zoals ik zei niet alles is ongehoord want bij de vrouwelijke paarden stopt men hun hand in de poep om te zien als ze bevrucht kunnen worden of eventueel zwanger zijn en het is misschien wat vies maar het hoort erbij 

Reputatie 5
Badge +5

Gadverdamme gast de gedachte alleen al, kap daarmee

Hallo iedereen die de afgelopen 24 uur heeft gereageerd :)

Ik geef jullie de suggestie om te reageren op recentere topics aangezien dit topic van 1 jaar terug nu in de lijst met '’Actieve topics'’ staat.

-Dr8gon99

Hoiiiii het is inderdaad moeilijk 

zoek hulp en mastrubeer jezelf die hond heeft misschien pijn en kan dood gaan je kan er niks aan doen maar bespreek dit alsjeblieft met iemand die je vertrouwt

 

XOXO, Gossip girl

PS: Mensen het is een meisje en doe ff normaal ze heeft problemen help haar gewoon en scheld niet ze kan er ook niks aan doen!!!

Reputatie 5
Badge +5

Gossip

ik denk dat ze geen 5 jaar oud is maar oud genoeg is om te weten dat je geen sex moet hebben met dieren

Ja dat kan echt niet

Badge

Is het raar heel soms seks te hebben met je hond?

Ja het is raar, maar waarom reageer je op je eigen topic?

 

 

 

Heyy 

Ja het is raar, maar waarom reageer je op je eigen topic?

Ik snap goed dat je dat denkt, maar de naam anonymous is een gezamenlijk naam voor accounts die zijn verwijderd. Anonymous is dus niet 1 persoon, maar zijn allemaal verwijderen accounts.

 

Als de topic opener zijn/haar account heeft verwijderen en iemand die heeft gereageerd verwijderd het account ook lijkt het dus alsof de topic starter op zichzelf heeft gereageerd, maar dat is dus niet zo🙂

 

Groetjes van mij! 

Badge

Is het raar heel soms seks te hebben met je hond?

  1. het is raar (Onnodige quotes verwijderd). honden hebben geen seks voor plezier, maar om voort te planten. 
  2. het is illegaal :)
Reputatie 1
Badge +1

Hey,

Het is zeker raar. Het is zelf verboden. Het word ook gezien als dieren mishandeling.

Ik als dierenvriend vraag u vriendelijk om hiermee te stoppen.

Xxx T

Reageer