Vraag

seks met de zus van mijn vriendin

  • 10 December 2020
  • 6 reacties
  • 4162 Bekeken

Badge

Hoi,

ik ben een jongen van 16 en heb al meer dan 2 jaar met mijn vriendin en zij is ook 16. Ik slaap nu al een paar maanden bij haar thuis en ben daar elke dag. Haar ouders werken allebei de hele dag tot 6 uur en ze heeft een zus van 17 maar toen ik vorige week thuis kwam na school dacht ik dat er niemand was dus ik ging me aftrekken op de bank en ineens kwam haar zus van haar kamer en was dus blijkbaar ook thuis. Ik deed snel een kussen over me lul en dacht echt van kut. Maar ze kwam naast me zitten en pakte het kussen er van af en begon me af te trekken en uit eindelijk hebben we seks gehad en ze zei dat ze het vaker stiekem wou doen met me. Is dit raar?


6 reacties

Badge

het is niet perse heel raar maar je moet wel weten dat je een vriendin hebt

 

Reputatie 5
Badge +3

ik vind dit vreemdgaan! schande ik denk dat je vriendin er heel erg boos door kan worden op jou en op je zus. Dit wil je haar toch niet aan doen!? Echt nooit meer doen oke? het is zeker raar en echt een schande ook van haar zus zoiets doe je toch niet?

Reputatie 5
Badge +3

*op haar zus trouwens niet jou zus

Reputatie 5
Badge +3

het kan maar zo dat je in een familie drama beland als het ontdekt wordt dus niet meer doen is mijn advies

Reputatie 5
Badge +3

Hoi,

ik ben een jongen van 16 en heb al meer dan 2 jaar met mijn vriendin en zij is ook 16. Ik slaap nu al een paar maanden bij haar thuis en ben daar elke dag. Haar ouders werken allebei de hele dag tot 6 uur en ze heeft een zus van 17 maar toen ik vorige week thuis kwam na school dacht ik dat er niemand was dus ik ging me aftrekken op de bank en ineens kwam haar zus van haar kamer en was dus blijkbaar ook thuis. Ik deed snel een kussen over me lul en dacht echt van kut. Maar ze kwam naast me zitten en pakte het kussen er van af en begon me af te trekken en uit eindelijk hebben we seks gehad en ze zei dat ze het vaker stiekem wou doen met me. Is dit raar?

Spannend maar ook fout tergelijk

Reputatie 1
Badge

Hoe is het afgelopen @Anoniem1616 

Reageer