Skip to main content

Heyy, ik ben een meisje van 17 en ik heb nou al 4 jaar een relatie met een jongen van 25.  Ik zou het fijn vinden als niemand over het leeftijdsverschil begint, want daar merken wij in onze relatie niks van 😊

Sinds een halfjaartje gaat het wat minder, vaker ruzies en we zien elkaar minder daardoor en nog meer dingen. Alleen ik heb dus zijn beste vriend op Snapchat en sinds ik denk ook 4/5 maanden stuur ik wat uitdagende foto’s naar hem, en hij gaat er dan op in enzo. We hebben ookal wat gesprekken gehad over seks en wat ik bij hem zou willen doen en andersom. Spannend maar wel leuk opzich 🙈 

2 maanden geleden, had ik wat gedronken en hij ook dus ik appte hem en vroeg of ik naar hem kon komen, hij zei is goed, dus toen was ik met hem in zijn huis. En we begonnen eigenlijk gelijk met zoenen en aanraken, dus toen hebben we dus seks gehad…. Ik lieg niet, het was oprecht super fijn maar tegelijkertijd voelde het dubbel tegenover mijn vriend. We hebben elkaar gezworen om niks te zeggen hierover tegen iemand. Ook gezegd dit de laatste keer geweest te zijn en ook geen contact meer te hebben.

Nou was hij gisteravond weer met vrienden wat drinken, en ik dacht hmmm misschien wilt hij toch wel? 🤭 Dus ik appte hem, en uiteindelijk hebben we afgesproken en buiten dus alweer seks gehad. Ja sorry maar omdat het gewoon geheim is, en niemand dit mag weten is het gewoon zo spannend om het JUIST WEL te doen. 
vooral omdat het de beste vriend van mijn vriend is. 
Maar toch, voelt het dubbel. Maar ik weet ook dat ik qua relatie niemand anders hoef als mijn vriend alleen het loopt nu gewoon echt ff heel kut, we weten allebei niet wat we moeten doen met elkaar en we zien wel hoe het loopt. Maar goed, ik weet dat dit echt fout is wat we doen maar ja. Ik wilde gewoon ff mn hart luchten 🥹🥹

Tsja ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren.  Je hebt geen vraag.  Ik vind het super fout dat je vriend verraden wordt door de twee mensen die hij juist moet kunnen vertrouwen, zijn vriendin en zijn beste vriend.  Wat zal hij zich genaaid voelen. 

Het is eigenlijk echt een schande wat je gedaan hebt en je Moet je schamen. 

Maak het uit met je vriend als je je lichaam aan Andere wilt geven. 

Dit kan je niet zo doen en het is onnaceptabel. 

Ik snap dat je niks wilt horen over leeftijds verschil maar dit verschil is hoogs waarschijnlijk de rede dat jullie relatie minder gaat want jullie zijn qua volwassenheid anders ingesteld. Plus het feit dat je met zijn vriend meerdere keren seks heb gehad maakt jullie relatie niet stabieler. Ik zou het zelf uit maken met je vriend omdat je ten eerste de relatie al ziet verminderen en omdat je zelf vreemd gaat en je niet loyaal houdt aan de relatie. Je kan niet verwachten dat je vriend hier oke mee gaat zijn omdat jij en zijn vriend hem hebben opgenaaid. 

Alsof je van mensen pijn doen een sport maakt, want dit komt uit.  Als je issues in je relatie hebt, los ze samen op of kap er mee. Niet dit.

Oja, en jullie leeftijdsverschil is wel te groot.

Liefs, Vosje

-Reactie aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 2-

Ik weet vosje_09 dat het leeftijdsverschil te groot is maar dat maakt niks uit ik heb als 12 jarige ook een relatie met een 18 bijna 19 jarige en het gaat super 

@Cavier  schat je word gegroomed. En je vriend is een pedofiel.

Reageer