Vraag

seks met condoom?

  • 30 June 2021
  • 7 reacties
  • 515 Bekeken

Badge

Ik ben 13 en een meisje ik wil graag seks en mn bf ook alleen waar moet ik het doen en met of zonder condoom?!?!?!? help ff :)


7 reacties

Reputatie 2
Badge

heyy

13 is wel heel erg jong voor seks !!

 

Reputatie 1
Badge +1

Al tijd met condoom. Ik raad je ook aan om er goed over nadenken,  en glijmiddel te gebruiken.

Ik raad je aan om het gewoon thuis te doen, zeker de eerste keer kan best spannend en onhandig zijn. Belangrijk is dat je altijd een condoom gebruikt, eventueel in combinatie met andere voorbehoedsmiddelen.

Tevens is glijmiddel verstandig om alles wat soepeler te laten verlopen. Het kan best een zooitje worden dus het is verstandig om een handdoek bij de hand te hebben.

Tot slot wil ik je aanraden om geen hoge verwachtingen te hebben. Ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar het kan de eerste keer best even zoeken zijn en het kan ook enigszins pijnlijk zijn - ga dan ook niet te ver door als dat niet kan. Succes!

Reputatie 1
Badge +1

Oh ik ben vegeten met en condoom aleen water basis gelijmiddel gebruien

Als je ouders niet thuis zijn kan je het thuis doen. Anders misschien ergens buiten waar niemand komt. Als je al ongesteld wordt moet je wel een condoom gebruiken wand dan kan je al zwanger worden. Als je dat nog niet wordt kan je ook nog niet zwanger worden volgens mij en dan zou het ook zonder condoom kunnen. 

Reputatie 6
Badge +4

@RickyB Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Voor correcte informatie verwijzen we je naar Sense.info . Je kunt niet weten wanneer je gaat menstrueren als je nog niet zo ver bent.

Je kunt wel zwanger worden voordat je menstrueert. Gebruik dus altijd voorbehoedsmiddelen, zoals condooms bijvoorbeeld. Ook bij de eerste keer.

 

Reputatie 1
Badge +1

Als je ouders niet thuis zijn kan je het thuis doen. Anders misschien ergens buiten waar niemand komt. Als je al ongesteld wordt moet je wel een condoom gebruiken wand dan kan je al zwanger worden. Als je dat nog niet wordt kan je ook nog niet zwanger worden volgens mij en dan zou het ook zonder condoom kunnen. 

Dan kan je alsnog zwanger worden, daarom altijd condoom gebruiken.

Reageer