Skip to main content

Dag jongens en of meisjes, ik ben een jongen van 15. Ik trek vaak af tiktoks van mijn buurmeisje omdat ze zo lekker is. Ik ben ook verliefd op haar. Ik wil niet de heletijd aftrekken. En wil dus seks met haar (zij is ook 15.) Maar weet niet hoe ik haar moet vragen of dat zij überhaupt seks wil. We spreken vaak af en zien elkaar elke dag op school. Als Jullie tips hebben laat het alsjeblieft weten. 

Ik zou proberen een beetje te polsen of ze jou ook leuk vind?? Als ze je leuk vind zou ik een relatie beginnen met haar dan kun je rustig over dat soort dingen praten zgm en doe niks wat ze niet wil en als jullie het ooit gaan doen zorg dat het voor haar ook fijn is 

Ik denk dat je een stap overslaat.

Jij wordt geil van haar, je trekt je af op haar tiktoks, je bent verliefd op haar, je ziet haar op school, en je wil seks met haar.

Je einddoel is dus blijkbaar seks en wel zo snel mogelijk, dus geen vriendjes worden, niet praten, niet mekaar leren kennen, nee je wilt seks.

Wie zegt er dat zij op jou geilt, dat zij op jou tiktoks vingert, dat ze verliefd op jou is en dat ze uberhaupt seks met iemand wil? 

Ik zou eerst maar eens gewoon met haar praten in plaats van haar meteen je hol binnen te sleuren. 

Reageer