Vraag

Seks met broertje


Reputatie 3
Badge +2

Hallo alemaal 

met mij gaat het goed en met jullie hopelijk ook.

ik heb een vraag mijn broertje van 13 had zijn piemel aan mijn laten zien bij het zwembad. En hij zij van kom we gaan in de glijbaan. Ik zij oké doe. We 

waar in in de glijbaan doen hij zijn vinger in mijn kut dat was echt lekker en toen gingen we een kleedhokje in en daar gingen we sex hebben was echt lekker. Wil wel nog een keer doen met me broertje maar dan echt in het zwembad buiten ofzo 

 

wat moet ik hier mee op aan? 
groetjes van Lisa


23 reacties

Hey Lisa491

 

Je hebt sex gehad met je broertje, en vond dit voor herhaling vatbaar. Wel, ik zou je sterk afraden om in de toekomst nog seks te hebben met je broertje. Jullie zijn familie, wat het ongepast maakt om seks te hebben met elkaar. 

 

Dat je echter seksuele verlangens hebt, is normaal. Ga gerust op zoek naar iemand waar je intiem mee kan experimenteren. Dat kan je broertje ook doen; iemand van zijn eigen leeftijd vinden om seksueel contact mee te hebben. Voor jullie beiden zou een eigen partner van jullie eigen leeftijd, die geen familie is, het gezondst zijn. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +2

Waar hij wil mij zo gaan neuken dat zegt die tegen mij want ik ga zo de doche in dus wat moet ik daar mee want hij heeft ook nog een vriendje afgesproken met een piemel van 18 cm lang en die wilt hij erin hebben en dan hem zijn piemel erbij in 

Is dat van dat douchen nog gebeurd?

 

 

gewoon niet doen. hoe moeilijk het ook is. niet met je broertje sex hebben. Het kan wel met iemand anders die niet gerelateerd is maar echt niet met familie.

p.s. hoe oud ben jij? @Lisa491 

Heyy

Niet meer doen zou ik zeggen. Het kan later heel ongemakkelijke situaties leveren.  Als je seks wilt zoek dan best een vriendje die geen familie is en het ook wilt.
Groetjs

Kaas123

Reputatie 2
Badge +3

Is dit recent gebeurd want in een topic van een paar dagen geleden staat dat je seks had met je vriendje 

Reputatie 3
Badge +2

ja van de doche is nog gebeurd. maar dat was donderdag en me broertje vroeg het van ochtend. dus dat is het verhaal.

Reputatie 2
Badge +3

En wat zij je op dat je broertje dat vroeg van wil je seks en zijn vriend kwam

Badge

Heyy

Annoniemmens hier.

Jij hebt seks gehad met je broertje en wil dit nog een keer.

Ik zou dit niet doen omdat seks met familie erg gek en ongepast is.

Ik zou eerst een partner voor jullie zelf nemen die geen familie is.

 

Groetjes: anoniemmens 

Reputatie 4
Badge +2

Duuuuude

Incest is illegaal. Als je seks wil zoek maar iemand anders. Ik snap dat het 
nee ik snap het eigenlijk niet

GEEN SEKS MET FAMILIE DAS INCEST EN INCEST IS ILLEGAAL

-miaomiao :cat:

Reputatie 2
Badge +3

Ja maar als zij dat willen is dat hun zaak

Reputatie 3
Badge +2

Ik ben 13 en die vriend heeft mij nog geneukt niet mijn broertje is dat dook goed want ik vond hem altijd al heel leuk op schooll

Reputatie 2
Badge +3

Wat bedoel je

Was het lekker?

 

Hoe is het nu gegaan?

wordt meteen aftrektopic eh

check die views! manne worde geil van kindere

maar eve serieus: incest is illegaal onder een bepaalde leeftijd, namelijk 18. als jij het fijn vindt, ok, mr later zou je r spijt van kunne hebbe (ni altij zo). k heb s sex gehad met mn achternicht (s ander kweet) mr we hebbe r geen spijt van.

kies maar je bent nog jong, mijn advies: zoek n vriendje en niet meer je broertje

boibanana

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb vandaag met dat vriendje van hem geneukt dat zij ik toch maar niet met me broertje en nu zijn de vriend en ik verliefd hij heeft mij verkering gevraagd.

groetjes van lisa

Reputatie 3
Badge +2

Nou bedankt iedereen voor het helpen met de informatie ik heb er heel veel aan gehad bedankt

groetjes van Lisa491

Reputatie 3
Badge +1

beetje ongeloofwaardig maar oke

Ik zou het niet doen 

Reputatie 1
Badge

Hey Lisaa!!😍😍

Ik heb ook weleens zo’n gevoel maar het is een vrij sterk en simpel verhaal snap je…

Luv u😚😚

Reputatie 7
Badge +5

Geloof hier niet veel van

Reageer