Vraag

seks met broer was le

  • 8 November 2022
  • 2 reacties
  • 2751 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 12, (VOOR DE DUIDELIJK HEID DIT IS GEEN VERKRACHTING IK WOU HET ZELF OOK) en ik heb seks gehad me me broer al minsten 8 keer ofso ging  het ging dus zo ik lag in bed en toen kwam me broer ineens met een stijve binnen toen gingen we samen aftrekken en daarna vroeg hij anaal ik zei ja want ik

wou weten hoe seks voelde en was heel geil en dom we deden altijd doggystyle en ik reed z’n lul altijd voor de duidelijk ik werd dus altijd geneukt  en nu wil hij dat ik hem neuk we wouden het doen todat we onze oma op de trap hoorde oei bijna betrapt.. daarna heb ik lopen nadenken over hoeveel spijt ik hiervan heb ookal hield ik van z’n lul in me kont heb ik hier Zware spijt van mijn broer is 16 en ik dus 12 voor de rest ben ik 100% hetero ik wil jullie graag om advies vragen (mijn broer is autistisch en heeft een beperking)  zoals ik al zei ben ik hetero 2 weken later (Vandaag) heb ik een sekspop geneukt en dat was de tijd van me leven wil je hier meer van weten zoek dan op: “seks met sekspop” in seksualiteit


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

je anusspieren moeten eerst een beetje uitgerekt zijn om als bottom seks te hebben met een jongen. anders doet het heel veel pijn

 

waar had je die sekspop ineens vandaan? beetje raar verhaal vind ik het 

Reputatie 4
Badge +3

Als je niet meer wil met je broer moet je dat gewoon zeggen 

Reageer