Skip to main content

Voordat ik het verhaal vertel moet je 2 dingen weten.
1. Ik ben 16 en heb een tweelingbroer (ook 16 uieraard)
2. Ik heb een dildo.

Nou waren gisteren mijn ouders en broer even van huis, Dus ik besluit een beetje te "spelen”, maar opeens doet mijn broer mijn deur open en ik had hem niet thuis horen komen. Ik probeer het snel te verbergen maar hij ziet het, en heel normaal vraagt hij of hij ook eens mag proberen. (Hier is de tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6) en toen hebben we seks gehad.

Ik vond dit eigenlijk best wel lekker en wil nog een keer maar wat nu?

Regel 6: 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

• Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

Ik denk dat dit incest is ook al is het je tweeling broer

We hebben het vandaag nog een keer gedaan alleen veel verder gegaan (we hebben het ook met mijn telefoon gefilmd, en ik heb hem gezuigd en meer)

Ik vondt dit super lekker is dat normaal?

Hoi, je wilt vast wel een eerlijk antwoord horen, dus bij deze. Dit is niet oké,  dit is verkeerd,  gevaarlijk en incest. Op meerdere manieren niet goed dus.  Denk ook aan later, als je zelf eventueel kids hebt en je broer ook. En hoe ga je met elkaar om als je dit hebt gedaan ( en zeker als je het nog een keer doet) , dan zit dit dus altijd in je achterhoofd. Geen fijn idee denk ik. Eerlijke mening: nooit meer doen.

Groetjes, Tartan

Heyy,

Ben het eens met @Tartan15 dit is incest en dat is niet oke.. Dit kan ook jullie band beschadigen in de toekomst en als er iemand van je familie jullie betrapt heb je ook wel een probleem denk ik dus ik zou er mee ophouden want het is in meerdere opzichten niet goed.

Groetjess, ItsJustMe

Heyy

JE HEBT HET GEFILMT???????? Mag ik je een tip geven? 

1. Doe dit nooit meer
  2. Verwijder dat filmpje en FILM DIT NOOIT MEER
  3.  Heb je aan je broer toestemming gevraagd om te filmen?

mvg @Anymoymous 

Ik ben het totaal met de 3 heren hierboven eens. Het zal jullie relatie voor altijd beschadigen en belasten, ook als jullie later zelf een partner en een gezin hebben. En als jullie ouders erachter komen, zal het jullie gezin totaal ontwrichten. Hoe moeten zij jullie twee van elkaar af houden, afgezien van de emotionele schade: de schok, woede, teleurstelling, verbijstering, pijn en verlies van vertrouwen etc.  bij jullie ouders. En dat nemen ze in hun relatie met jullie mee zolang ze leven! Dus stop er direct mee!!!

Wat is incest?

Reageer