Vraag

seks met beste vriend ging fout

  • 10 June 2022
  • 5 reacties
  • 2239 Bekeken

Badge

Seks met beste vriend ging fout.

Ik heb 2 weken geleden seks gehad met mijn beste vriend, en ik ben een jongen. Hij vind het lekker als ik dingen in zijn kont stop. 1 week geleden probeerde ik een playstation controller in zijn kontgat te doen, dit ging fout. Hij heeft het uitgeschreeuwt van de pijn en hij begon te bloeden. Nu kan hij nogsteeds niet poepen, en het is inmiddels al een week later, heeft iemand advies?

-tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege forumregel 10 Topics met het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn niet toegestaan.-


5 reacties

-onnodige quotes verwijderd-

Oohh😬😬

dat is een lastige situatie…

ik denk dat het handig is om t aan je ouders te vertellen??

Badge

Als je een week niet kan poepen is er iets helemaal mis, ik zou zorgen dat je naar een dokter kan! Want zo lang niet poepen met heel veel pijn doen en als je niet oppast kan je er zelfs door overlijden. Je kan er iets over opzoeken op internet maar het komt er op neer dat na een tijdje je endeldarm scheurt en als je dan niet binnen 24 uur behandelt wordt je het loodje legt

Hij moet denk ik zo snel mogelijk naar de dokter of het ziekenhuis 

Badge

probeer de volgende keer miss iets  kleiners.

( tekst aangepast door De Kindertelefoon wegens forumregel 10:

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan. )

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Seks met beste vriend ging fout.

Ik heb 2 weken geleden seks gehad met mijn beste vriend, en ik ben een jongen. Hij vind het lekker als ik dingen in zijn kont stop. 1 week geleden probeerde ik een playstation controller in zijn kontgat te doen, dit ging fout. Hij heeft het uitgeschreeuwt van de pijn en hij begon te bloeden. Nu kan hij nogsteeds niet poepen, en het is inmiddels al een week later, heeft iemand advies?

-tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege forumregel 10 Topics met het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn niet toegestaan.-


oh god
waarom ook eigenlijk een ps controller hahaha

Reageer