Vraag

seks met 5 meiden

  • 2 December 2020
  • 10 reacties
  • 3312 Bekeken

Badge

hallo allemaal ik ben lolboylol (niet echte naam) en op kamp gingen we zwemmen, maar na afloop waren er alleen hokjes van 6 personen( ik zit in een vriendengroep van 5 meiden en ik), dus we gingen in 1 hokje. ze wouden allemaal  met me neuken( blijkt dat ze allemaal verliefd op me waren en het van mekaar al wisten). ze hadden zelfs condooms mee( alsof ze wisten dat het ging  gebeuren). ik heb het gedaan en het was super lekker, maar nu willen ze het allemaal nog meer en ik moet van ze kiezen. degene die ik kies heb ik ook gelijk verkering mee, maar ik vind 1 van de meiden heel leuk, maar een ander kan heel goed neuken. wat moet ik doen.

 

Ben trouwens een jongen voor wie dat niet wist.


10 reacties

Badge

Welke is het knapst?

 

Reputatie 2
Badge +3

Nou ik ben jouloers wees blij zou ik zeggen ik denk dat het een leuke ervaring is geweest

Reputatie 2
Badge +3

eerst moet je denken of je wel wil kiezen en als het antwoord ja is dan moet je eerlijk zijn tegenover jezelf en tegenover je vriendinnen

Badge

degene die het slechtste neukt is het knapst boy41

en bedankt voor de info

 

Reputatie 3
Badge +3

nou als het maar leuk was denk ik dan maar

Hi

Ik geloof je verhaal niet echt maar het zal wel. Je bent in ieder geval wel fantasierijk. Wat ik sws niet begrijp in je verhaal is je eigen vraag dat je met 1 van hun verkering moet hebben en dat je nu moet kiezen of je een meisje wilt die je heel leuk vind, of een meisje die goed is in seks? 

Naar mijn mening moet je ten eerste helemaal niks. Dat is je eigen keuze. En ten tweede volgens mij is seks niet het enigste in je leven. Waarom zou je kiezen voor iemand die je niet leuk vind maar wel goed is in seks? Volgens mij klopt dat niet. Als dit verhaal überhaupt echt is dan zou ik het antwoord wel weten.

-StoryTeller

Badge

Ja dit is echt gebeurt en maak je geen zorgen ik wil best graag verkering. Bedankt voor je advies.

@lolboylol Wat een verhaal zeg.

Mag ik je advies geven? Je moet gewoon puur op gevoel kiezen met wie je verkering wil.

Houd er wel rekening mee dat seks niet het enige is in een relatie.

Vergeet voorspel niet, anders is je vriendin niet klaar voor seks.

Verder mag je je relatie zelf met je vriendin invullen.

Succes met vragen en als je tips nodig hebt, reageer dan gerust op mijn reactie.

Liefs,

AjaxFan2021

Badge

neuk ze gewoon allemaal

Reputatie 2
Badge +3

hallo allemaal ik ben lolboylol (niet echte naam) en op kamp gingen we zwemmen, maar na afloop waren er alleen hokjes van 6 personen( ik zit in een vriendengroep van 5 meiden en ik), dus we gingen in 1 hokje. ze wouden allemaal  met me neuken( blijkt dat ze allemaal verliefd op me waren en het van mekaar al wisten). ze hadden zelfs condooms mee( alsof ze wisten dat het ging  gebeuren). ik heb het gedaan en het was super lekker, maar nu willen ze het allemaal nog meer en ik moet van ze kiezen. degene die ik kies heb ik ook gelijk verkering mee, maar ik vind 1 van de meiden heel leuk, maar een ander kan heel goed neuken. wat moet ik doen.

 

Ben trouwens een jongen voor wie dat niet wist.

Houden zo

Reageer