Vraag

seks met 2 docenten

  • 10 February 2021
  • 8 reacties
  • 2764 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hoi ik ben 14 jaar en heb een trio gedaan met twee hele knappe en geile docenten van mij 

een Engels docent ze is heel lekker jong slank en een een heerlijke kont

de ander van bio ze is groter maar ook heel slank en heeft een hele dikke kont en grote borsten

ik ben verliefd op de Engelse en zij op mij

 

is het nou raar dat ik dit heb


8 reacties

Hey goede nacht euh ik zal mijn eerlijke mening geven  het is strafbaar maar als het niet onwillig was dan is het iets beter maar jij bent 14 hoe kan je  al een trio hebben zo jong.

Reputatie 4
Badge +3

ehm het klinkt een beetje ongeloofwaardig maar stel het is nou waar dan zou ik er wel mee gaan stoppen. Je bent idd nog erg jong en je docenten kunnen hiervoor worden opgepakt, een docent bij de de school van mijn zus was een keer opgepakt omdat hij een relatie had met een leerling dus het is niet zo slim om te doen en je vindt heus wel een vriendin van je eigen leeftijd. 

groetjes sillie78

Reputatie 3
Badge +3

Klinkt idd erg ongeloofwaardig maarja stop hiermee want dit is raar jij bent een kind en je moet geen seks hebben met volwassenen

De groeten

Reputatie 4
Badge +5

Dat kan niet, misschien weet je het niet maar het is strafbaar om met volwassenen seks te hebben want anders kan je in de gevangenis komen je verhaal komt niet geloofwaardig over! 

-onnodige quote verwijderd-

Hij kan niet in de gevangenis komen. Als jonge kinderen seks hebben met meerderjarigen dan ligt de fout namelijk bij de volwassenen. Niet bij hem. (ik weet dat t verhaal fk fake is) maar de volwassen zouden illegaal bezig zijn, en het kind zou slachtoffer zijn, en absoluut niet in de gevangenis gaan

Idk, heb er zelf geen mening over. Zolang jullie beide akkoord gingen is dat volgens mij geen probleem. Je hebt wel geluk dat je mooie leerkrachten hebt🤪.

de Franse President Macron heeft dat uiteindelijk ook gedaan 😂

Badge +1

leuk dat je een lekkere fantasie hebt

 

Reputatie 1
Badge

dit is verboden volgens de wetten en de mevrouwen kunnen daardoor van school afgestuurd worden als iemand het doorheeft en jij ook ik zou het niet doen als je het dan wilt doen doe het wel veilig en op een plek waar geen camera’s zijn.

Reageer