Vraag

seks, masturberen en seksspeeltjes

  • 24 March 2023
  • 17 reacties
  • 1151 Bekeken

Badge

Hoi ik gebruik soms een elektrische tanden borstel en stop hem dan bij me vagina en vin dit super lekker alleen dat is natuurlijk zonde van me tandenborstel en mag geen seks speeltje kan je een seks speelt je maken of iets anders gebruiken? Graag antwoord 


17 reacties

Wat bedoel je juist met dat  je het zonde van je tandenborstel dat je je tandenborstel vies vind na dat je hem daar voor gebruikt hebt ? De meeste tandenborstels hebben allemaal verwisselbare koppen je kan misschien 1 kop apart houden om op je vagina te gebruiken en deze ergens verstoppen of je kan gewoon je vingers gebruiken om te masturberen of op een knuffelbeer rijden is ook heel lekker.

Badge

Klopt maar mijne is 300 euro dus als je ze verwisseld is geen probleem alleen ja het is wel fijn alleen wil ook iets anders proberen 

Wat bedoel je juist met iets anders proberen ? Andere manier van masturberen proberen of echt iets anders als seksspeeltje gebruiken wat er eigenlijk niet voor gemaakt is ? Als je echt een seksspeeltje wil gebruiken en niet gewoon je vingers of knuffel of dergelijke zal je er toch stiekem eentje moeten kopen en goed verstoppen. Bij kruidvat bv kan je deze gewoon kopen. Dingen die je in huis hebt en kan gebruiken als eventueel seksspeeltje zijn een elektrische tandenborstel maar dat wist je al , douchekop of sproeier in bad of douche en de waterstralen op je vagina zetten  ,  achterkant van je haarborstel , je gsm op trilfunctie zetten zijn zelfs apps voor , knuffelbeer , kussen , leuning van de zetel enzovoort. Je kan ook samen met je bff experimenteren en seks hebben met elkaar of gewoon elkaar masturberen of beffen. Je kan een beetje plassen tijdens het masturberen is ook heel fijn veel meisjes doen dit sommige vinden het geil andere vinden het vies hangt er vanaf wat je zelf wil natuurlijk ik plas zelf ook altijd als ik masturbeer dat maakt het extra geil en lekker. Je moet vooral doen wat jij geil en leuk vind.

Reputatie 7
Badge +9

Klopt maar mijne is 300 euro dus als je ze verwisseld is geen probleem alleen ja het is wel fijn alleen wil ook iets anders proberen 

Ja hoor, denk je het zelf? 300? van wat is ie gemaakt, goud met diamanten batterijen ofzo?

 

Reputatie 4
Badge +2

ik gebruik mijn elektrische tandenborstel ook wel een maar gebruik een aparte kop voor! Seks speeltjes mag ik ook niet mijn ouders vinden me er te jong voor maar je zou eventueel wel eentje stiekem kunnen kopen en het verstoppen als je dat niet wil zijn waterstralen van de douche en het bad ook heel fijn!!

 

@anonie3m  Je moet je elektrische tandenborstel maar eens combineren met plassen is nog veel fijner zeker als je eerst je onderbroek een klein beetje nat plast

Reputatie 2
Badge

Heyy,

Je kan op youtube heel veel informatie vinden hoe je goeie seksspeeltjes kan maken!

Reputatie 4
Badge +2

@Girlypower zal ik onthouden

@anonie3m  Plassen maakt het altijd leuker of het nu plassen in je broek is of plassen op een speeltje of ander voorwerp zoals een knuffel.

Reputatie 1
Badge +1

Je gaat toch niet plassen op je knuffel???

@Eendjes  Sorry als je dit raar of vies vind maar heb ik al meerdere keren gedaan in een geile bui maar is altijd maar een klein beetje dat ik plas om mijn vagina extra nat te maken heb jij nog nooit op een knuffel gereden ?

Reputatie 1
Badge +1

Nee eigenlijk niet😁

@Eendjes Moet je echt eens proberen is echt lekker zeker als je er ook nog een beetje bij plast een klein beetje plassen is altijd leuk ook als je gewoon masrurbeert.

Reputatie 1
Badge +1

Ik vind het wel vies klinken maar ga wel x uitproberen!

Vind je het plassen vies of op een knuffel rijden ? Op een knuffel rijden doen echt heel veel meisjes om te masturberen en plassen ook meerdere hier op het forum als je plassen vies vind moet je het zeker niet doen maar als je plassen niet vies vind is het echt het geilste wat er is om te masturberen met je eigen plas.

Reputatie 1
Badge +1

Het plassen vind ik niet echt erg aantrekkelijk ofzo om te gaan doen ja

@Eendjes  Zoals ik al zei het ene meisje vind het geil het andere meisje vies ieder zijn mening is net zoiets als anaal dat zou ik bv nooit doen omdat ik het vies vind zo heeft iedereen wel iets wat hij of zij geil of vies vinden. Je kan ook gewoon zonder plassen zo op je knuffel rijden  is ook fijn.

Reageer