Hey ik ga binnenkort met een meisje afspreken en waarschijnlijk gaan we het voor de eerste keer doen alleen weet ik niet waar want bij ons thuis kan het niet
als je geld hebt doe het gewoon in een hotel zoniet gwn bij haar als dat niet kan ergens in een steegje. idk
Hoop wel dat je het niet doet na 1 keer afspreken? Maar dat je al een hele tijd iets met elkaar hebt, het moet echt iets speciaals zijn hoor de 1ste keer lijkt mij? En wat
tiktak heeft wel gelijk, gebruik bescherming, en zorg dat jullie je beiden veilig voelen. met de rest, meh.
Hoop wel dat je het niet doet na 1 keer afspreken? Maar dat je al een hele tijd iets met elkaar hebt, het moet echt iets speciaals zijn hoor de 1ste keer lijkt mij? En wat
Nee we hebben wel wat met elkaar en k was wel van plan om t veilig te doen en een hotel zit nie echt im diy dorp
Hotel huren voor een nacht een optie? Of een keer samen gaan zwemmen en het kleedhokje gebruiken.
Ja maar waar
Ik ben het met
Ja maar waar
Hoe bedoel je?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.