Vraag

seks maar niet thuis

  • 1 June 2023
  • 9 reacties
  • 488 Bekeken

Badge

Hey ik ga binnenkort met een  meisje afspreken en waarschijnlijk gaan we het voor de eerste keer doen alleen weet ik niet waar want bij ons thuis kan het niet


9 reacties

Badge

als je geld hebt doe het gewoon in een hotel zoniet gwn bij haar als dat niet kan ergens in een steegje. idk

 

Hoop wel dat je het niet doet na 1 keer afspreken? Maar dat je al een hele tijd iets met elkaar hebt,  het moet echt iets speciaals zijn hoor de 1ste keer lijkt mij?  En wat @ikdoahwbf zegt over een steegje, dit moet je nooit willen, is voor niemand een prettige omgeving.  En als het je eerste keer is dan zou ik ervoor kiezen om het in een omgeving te doen waar jullie je beide goed voelen. En als je het doet dan wel veilig...

Badge

tiktak heeft wel gelijk, gebruik bescherming, en zorg dat jullie je beiden veilig voelen. met de rest, meh.

 

Badge

Hoop wel dat je het niet doet na 1 keer afspreken? Maar dat je al een hele tijd iets met elkaar hebt,  het moet echt iets speciaals zijn hoor de 1ste keer lijkt mij?  En wat @ikdoahwbf zegt over een steegje, dit moet je nooit willen, is voor niemand een prettige omgeving.  En als het je eerste keer is dan zou ik ervoor kiezen om het in een omgeving te doen waar jullie je beide goed voelen. En als je het doet dan wel veilig...

Nee we hebben wel wat met elkaar en k was wel van plan om t veilig te doen en een hotel zit nie echt im diy dorp

Hotel huren voor een nacht een optie? Of een keer samen gaan zwemmen en het kleedhokje gebruiken.

@Peeannoniem  het is hun 1ste keer dan ga je toch geen seks hebben in een kleedhokje? Moet naar mijn idee iets speciaals zijn en ook op een plek waar je je veilig voelt.

Badge

Ja maar waar

Badge

Ik ben het met @TikTak eens. De eerste keer is echt wel spannend en dan lijkt het me het beste iede om het op een zo vijlig mogelijke plek te doen. Dus als je in je eigen huis of haar huis niet kan vanwegen dat jou of haar ouders thuis zijn zou ik toch echt nog even wachten op een dagje dat er niemand thuis is. 

Ja maar waar

Hoe bedoel je?

Reageer