Skip to main content
Vraag

seks maar misschien te jong?

hoi 

ik ben 13 jaar en single, ik  heb soms wel seks drang is dit een normale leeftijd zo ja hoe moet je het aan iemand vragen en als je dan met een meisje bent  moet je het dan gewoon op je af laten komen of wat. 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 155 reacties
  • 24 maart 2025

Hey

Voor een meiden is de eerste keer moet het wel bizonder zijn en je moet blijven praten of ze fijne vind niet hart gaan en niet zonder te vragen aan de haar borsten ziten als niet wild  niet doen en ook niet zo maar je hand in haar bh  stopen  ze moet het ook leuk vinden maar 13 is wel vroeg 

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 24 maart 2025

Hey! Ik snap je gevoel maar om seks vragen is niet het goede idee. Ik ben ook 13 en heb verkering maar seks nog lang niet, dat komt wel. Is idd te jong. Als je veel drang en zin hebt, toch maar gewoon met je handen jezelf even helpen 😉 dan wordt het weer ff rustig. Iemand er om vragen zal wrs geen enkel meisje leuk of oke vinden, en mocht je verkering krijgen dan zijn er eerst heel veel andere en super leuke dingen (begin eens met zoenen bv !😍) en ooit komt seks ook wel. Persoonlijk vind ik dat een meisje daar de uiteindelijke beslissing over neemt. Samen met jou maar zij beslist. Liefs Tover xxx

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 25 maart 2025

Hoi hoi, goede adviezen van ​@Sannelief  en ​@Tover01 , niks aan toe te voegen,  heb geduld, voor je het weet ben je al wat ouder en komt het op je pad. Een relatie is meer dan seks en voor seks is meer nodig dan alleen een behoefte eraan  ;)

Groetjes liefs Tartan X

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 255 reacties
  • 26 maart 2025

Ik snap dat je behoefte hebt aan seks omdat je geiligheid voelt

Maar je hebt niet eens een vriendin? 
stap 1: heb een vriendin. Dat is dan wel handig.

en niet alleen voor de seks maar ook omdat ze leuk is

En misschien ben je sowieso te jong

succes

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 29 reacties
  • 26 maart 2025

Heyy,

Goeie adviezen van ​@Tover01 en ​@Sannelief!

Het is helemaal normaal om op jouw leeftijd zulke gevoelens te hebben. Je lichaam verandert en dat hoort erbij. Het belangrijkste is dat je niks overhaast en alleen dingen doet als jij Ên de ander dat echt willen.

Voordat je aan seks begint, gebeuren er vaak eerst andere dingen, zoals elkaar beter leren kennen, zoenen en elkaar vertrouwen. Als je met een meisje bent, is het goed om er eerst rustig over te praten en te kijken hoe zij erover denkt. Respecteer altijd elkaars grenzen en zorg dat het voor jullie allebei goed voelt. Neem de tijd en doe alleen waar jij klaar voor bent. 😊

Ellen xx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen