Vraag

Seks maar ben onzeker

  • 26 May 2021
  • 6 reacties
  • 316 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal ik ben een jongen vnan 15,

 

Ik heb sinds een paar jaar een vriendin en het is best serieus. Intussen begint ze zin in seks te hebben. Ze is 16. Maar ik wil het wel maar ben n beetje onzeker

Dus

We waren bij haar huis in haar kamer en ik bleef er slapen. We keken nog n serie en gingen naar bed. Ze ging nog eerst even douchen en dan kwam ze. Ik sliep al maar niet helemaal. Ze was klaar en kwam naakt de kamer binnen maar dat besefte ik toen niet k was half aant slapen... Ze kwam naast me liggen en na een tijd knuffelde we gewoon maar toen kwam ze met haar billen tegen mijn penis schuuren dus ik draaide om want dat vind k een beetje gênant. In de ochtend was ze boos op me en ik wist niet waarom we hebben er over gepraat en we besliste seks te hebben. Ik zei dat het goed was maar ben eig nog wat onzeker.

Wat vinden jullie wat ik moet doen?

 

Ik vertelde het tegen mij' vrienden en ze  zeiden wtf gast waarom wil je geen seks?

Miss moet ik het gewoon doen?

Help me 


6 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Jooo, 

 

als jij nog niet toe bent aan sex moet je ook geen sex hebben. Het is heel normaal dat je daar nog niet aan toe bent, en andere mensen zullen dat maar moeten respecteren. Het is wel belangerijk dat je dit bespreekt met je vriendin. Ik hoop zo dat in je vraag heb beantwoord.

 

de groeten pik

Reputatie 2
Badge +1

Je moet nooit seks hebben als je je er niet zeker over voelt. Je moet dan ook de peer pressure van je vrienden proberen te negeren. Jij bepaalt over jouw lichaam. Ik zou dus ook bij twijfel gwn nog ff wachten. Als je vriendin dit niet wilt begrijpen dan is ze geen goede partner.

Als jij er zelf nog niet klaar voor bent moet je het niet doen. Zij is ouder dan jij dus misschien heeft zij wel meer ervaring. Seks moet je echt hebben als je er beide voor open staat op dat moment. Dus ik zou je aanraden om nog even te wachten. leg haar dit ook uit

Heyy

 

Als jij nog geen behoefte hebt aan seks moet je het vooral niet doen. Jij bent de baas over jezelf en het is echt niet raar als je nog geen seks wilt. 
 

Luister vooral goed naar je gevoel. Denk je dat je het wilt en dat je er klaar voor bent? Of denk je dat je het nog niet wilt? Alles is goed! Dit kan je ook echt met je vriendin bespreken en zeggen dat je het nog niet wilt of er nog geen behoefte aan hebt om seks te hebben. En je hoeft ook echt geen seks te hebben omdat je vrienden je pushen.

 

En stel je wilt wel seks doe het Dan wel veilig en gebruik dan wel een condoom🙂

 

Groetjes van mij!

Reputatie 2
Badge +1
onnodige quote verwijderd door de KT

 

bedankt voor je antwoord k zal het onthouden

 

Ik sluit me aan bij de rest. Mocht je het nou wel willen, maar te onzeker zijn, onthoud dan dat het voor haar ook de eerste keer is/dat zij je echt wel een beetje kan ‘begeleiden’. Het is zeker niet raar als het de eerste keer even experimenteren en uitvinden is hoe het nou precies werkt.

Reageer